poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Candy! Przydasie do wygrania

Zapraszam Was serdecznie na Candy ;)

Do wygrania serwetki, komplet koronek, wstążka, pręciki do kwiatków i wiele innych rzeczy (wszystko to, co widoczne na zdjęciu oraz trochę niespodzianek).


Zasady:
1. Na swoim blogu/stronie umieść podlinkowany obrazek, który znajduje się poniżej (najlepiej na pasku bocznym).



2. Zostaw komentarz pod tym postem wyrażający chęć uczestnictwa w zabawie.

3. Jeśli jesteś moim obserwatorem lub lubisz K-art na Facebooku zostaw drugi komentarz.

4. Wysyłka na terenie Polski.

5. Czas trwania candy: 31.08 - 30.09.2015 r.

6. Wyniki ogłoszę do 3 dni po zakończeniu trwania candy.

Zapraszam do udziału! ;)

50 komentarzy:

  1. no proszę, wpadłam prosto na candy. oczywiście że biorę udział bo dawno nie uczestniczyłam w żadnym i się stęskniłam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem obserwatorem i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) I ja z wielka ochotą na prawie samym przodzie się zapisuję :)
    Banerek już w kleiłam: http://evebellart.blogspot.com
    I zapraszam też na moje Candy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też się zgłaszam po takie cukiereczki

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja z miłą chęcią się zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się do zabawy, banerek umieściłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię stronkę i obserwuję Twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię stronkę i obserwuję Twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się do zabawy, banerek umieściłam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się do zabawy, banerek umieściłam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się do zabawy:) Obserwuję jako Natalia F, a banerek umieściłam na pasku bocznym na swoim blogu http://zaczarowanypapier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam! Chętnie zapiszę się po Twoje cukierasy :-) Podlinkowany baner u mnie na sutasz-agi.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Staje do kolejki na Fb obserwuję też.

    OdpowiedzUsuń
  14. Z radością udział w Candy biorę :)
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przydasi nigdy dość więc chętnie przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się do zabawy :-)
    http://scrapinkiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jako obserwator zostawiam drugi wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj,Sliczne to candy.Twoja strone znalazlam przez przypadek ale na pewno juz zostane.A na candy jak mozna to i ja sie zapisze.Pozdrawiam serdecznie.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. obserwuję już od dawna:D i lubię

    OdpowiedzUsuń
  20. Sa przydasie jest frajda z tworzenia i zabawa. Dlatego biorę udział w Twoim candy. Info o nim tutaj:
    http://bizuteriairekodzielo.blogspot.com/.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. A moje zgłoszenie się gdzieś zapodziało ??? Jeśli tak to zgłaszam się ponownie :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewinka Nowa może trafiło przez przypadek do spamu, sprawdzę to ;)

      Usuń
  22. No to i ja się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Spełniam drugi warunek - zostaję obserwatorem i idę lubić na HB :)

    OdpowiedzUsuń
  24. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Chętnie spróbuję :) http://pracownianati.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  26. I jeszcze ja ustawiam się na koniec kolejki :)

    OdpowiedzUsuń