niedziela, 5 kwietnia 2015

Minimalistyczna Wielkanoc

Kochani, przede wszystkim w ten  Wielkanocny dzień życzę Wam mnóstwo uśmiechu. Niech ta radość towarzyszy Wam przez cały rok!

~*~

Naprawdę chciałam w tym roku pokazać Wam więcej wielkanocnych prac, ale pogoda za oknem skutecznie uniemożliwiała zrobienie sensownych zdjęć, a kartki musiały dotrzeć do adresatów na czas. Chwytając moment udało mi się jednak uwiecznić jeszcze jedną z minimalistycznych prac, które zrobiłam.




I jak zwykle obiecuję sobie, że w przyszłym roku całą świąteczną produkcję rozpocznę dużo wcześniej, ale co z tych planów wyjdzie - zobaczymy :).

5 komentarzy:

  1. Świetna! Zupełnie prosta, ale nic więcej tu nie potrzeba, mówi wszystko.
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna kartka, choć raczej nie kojarząca się z Wielkanocą. Ja absolutnie bym nią nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękno tkwi w prostocie...;)
    Radosnych Świąt!;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Minimalistyczna, ale piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna kartka i jeszcze moje ukochane kropki!!! Cudna!!!

    OdpowiedzUsuń