sobota, 25 października 2014

Zakładki do książek ujęcie kolejne

Nazbierało mi się naprawdę sporo ścinek papierów, z którymi postanowiłam trochę podziałać.

Dziś na tapecie głównie te w różnych odcieniach różowego.

Podobnie jak poprzednio będą to dwie zakładki do książek.

Odsłona pierwsza:




Odsłona druga:




Zabieram się właśnie za imieninową kartkę, a po głowie chodzi mi album :)
I czas chyba najwyższy pomyśleć o świątecznej  produkcji.

P.S. Dziękuję za tyle miłych słów pod poprzednim zakładkowym postem :)

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie zagospodarowałaś resztki.

    OdpowiedzUsuń
  2. kolejne cudeńka!!! bardzo mi się podoba :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna zakładka :) I jej kolorystyka też... miło taką wkładać do książki...
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ohhh, taka zakładka to cudo! zawsze tylko boję się takich używać, bo ciągle sięzastanawiam czy sie nie popsuje a taka piękna to szkoda! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. znalazłaś swietny sposób na wykorzystanie ścinków. Piękne zakładki zrobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga kartka skradła moje serce.

    OdpowiedzUsuń