niedziela, 12 października 2014

Pudełko na koperty ślubne

Miałam za zadanie stworzyć pudełko na koperty ślubne z motywem  dziecięcym, domu, podróży i marzeń.

Trochę się obawiałam, szczególnie ze względu na spore wymiary (22x22x22 cm), ale całość wyszła bardzo sztywna i stabilna :)




Balony kojarzą mi się z marzeniami chyba dlatego, że kiedyś marzył mi się lot :)



Jak podróżować to tylko z odpowiednią walizką :)



Potomek powinien oczywiście mieć odpowiednią wyprawkę :)



Nie ma to jak w domu!



Zamawiającej się podobał, a to jest to, co cieszy najbardziej :)

9 komentarzy:

  1. Mi też się bardzo podoba :) Pomysłowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ladniutkie, chyba zadowolilas klientow :)) jak dla mnie b. Dobre wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z zadania wywiązałaś się na 6, piękne to pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne pudełko. Mnie balony do tej pory kojarzą się ze sferą marzeń i bardzo chciałabym takim polecieć :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałaś bardzo dobry pomysł z tymi pudełkami. Zazwyczaj wszelkie tego typu kartki bardzo szybko się gubią, a w takim pudełku raczej nic im nie grozi.

    OdpowiedzUsuń