poniedziałek, 23 czerwca 2014

Kartka imieninowa

Dzisiaj chciałam Wam pokazać kartkę, która już sobie wędruje pocztą do mojej mamy.

Jakiś czas temu będąc w domu znalazłam "dzieło", które dla niej zrobiłam kilkanaście lat wcześniej i wiecie co jest najfajniejsze? Zarówno takie kartki sprzed lat jak i te obecne cieszą ją równie mocno :)

Mam nadzieję, że ta również wywoła uśmiech :)





Coś mnie ostatnio znowu na brązy wzięło, więc możecie się spodziewać, że to nie ostatnia kartka, w której ten kolor się pojawia :)

23 komentarze:

  1. Świetna kartka, zapomniałam jak ładnie wygląda brąz z niebieskim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna i elegancka kartka, śliczne to połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjne zestawienie kolorów :) karteczka jest śliczna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kartka! Kolory, śliczna tekturka i rozdarcia wyglądają super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kolory, rozdarcia. super karteczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też zdarza się znajdować swoje dzieła sprzed lat, ale są nieco mniej dopracowane niż Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie też zdarza się znajdować swoje dzieła sprzed lat, ale są nieco mniej dopracowane niż Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powyższa kartka to aktualne tworek, a ten sprzed lat na zdjęcie się nie załapał, ale uwierz - to taki bardziej koszmarek był :)

      Usuń
  8. Śliczna karteczka! A zestawienie brązu z niebieskim- SUPER!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyjątkow kartka, bardzo mi się podobaja kolorki:))

    OdpowiedzUsuń
  10. U ciebie turkusy i czekolada zawsze świetnie wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. połączenie turkusu i brązu wszyscy chyba lubią,piękna karteczka

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna. Ile czasu Ci zajęła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Co do czasu to ciężko mi określić bo raczej w czasie robienia nie spoglądam na zegarek, a w to popołudnie robiłam też trzy inne kartki :) Ogólnie jednak zrobienie każdej kartki zajmuje mi trochę czasu - chyba dlatego, że nawet gdy mam jakiś plan jak ma wyglądać to w trakcie robienia 10 razy zmieniam koncepcje i tak to się rozciąga w czasie :)

      Usuń
  13. Śliczna i pomyslowa karteczka

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoja kartka jak zwykle bardzo mi się podoba :) Może kiedyś też się nauczę chociaż podstaw... Ale obecnie nadal tutaj będę zaglądać, żeby podziwiać...
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. No. piękna ta kartka. Mama na pewno będzie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Brąz w połączeniu z niebieskościami i kremami uwielbiam! Śliczna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka oryginalna! Uwielbiam Twoje kompozycje i połączenia kolorystyczne!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna jest a kolorki pasuja idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wzory-kolory - wszytsko dopasowane! Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń