sobota, 31 maja 2014

Niebieska ślubna kopertówka

Dziękuję za tyle miłych słów pod poprzednim postem! Większa część pracy magisterskiej już napisana, a w przerwie między jej tworzeniem, a nauką na egzaminy udało mi się coś podziałać z papierem.

Na warsztat wzięłam kopertówkę, która powędruje na pewien ślub.

Kolor niebieski ewidentnie za mną chodzi, ale w tym przypadku myślę, że całkiem dobrze się sprawdził :-)
Mogłabym napisać, że pobawiłam się mediami, ale to za duże słowo gdy mowa o pomalowaniu wycinanki niebieskim lakierem do paznokci (serio :-)) i posypaniu jej brokatem. Ale efekt właściwie nawet mi się podoba.




Następnym razem ponownie będzie ślubnie, chociaż już w zupełnie innym wydaniu kolorystycznym :-)

15 komentarzy:

  1. Świetna! Fajny pomysł z lakierowaną tekturką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastycznie wygląda w takim zestawieniu kolorystycznym :) piękna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka. Szkoda tylko, że ten napis po prawej stronie nie jest po polsku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę zainwestować w tekturki z polskimi napisami :-)

      Usuń
  4. Fajnie wykombinowałaś z tym lakierem do paznokci, muszę kiedyś spróbować. Piękna kopertówka, śliczne błękity.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka- bardzo lubię kopertówki...
    Zestawienie kolorków i pomysł z lakierem- fantastyczne...
    pozdrawiam ciepło:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna, a patent z lakierem jest super. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zawsze mam problem z tym czy i jak ozdobić wycinankę, dzięki za podsunięcie pomysłu! Piękna i elegancka kopertówka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kopertówka :) mi odcienie niebieskiego bardzo się podobają jak dla mnie wszystko wyszło super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejuś, ile tutaj widać włożonej pracy! Efekt super! Dużo inspiracji życzę :-) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest takie piękne, że dech zapiera, chciałabym mieć coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyszła :) Tekturka też super wygląda, muszę kiedyś spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń