sobota, 12 kwietnia 2014

Wymianka Wielkanocna, czyli quilling w natarciu!

A wszystkiemu winna moja imienniczka Kasia :) Najpierw stworzyła na FB grupę Quilling Polska, w której a jakże - króluje quilling, a następnie wpadła na pomysł zorganizowania Wielkanocnej wymianki. Nie mogłam sobie odmówić wzięcia udziału :)


Swoją przesyłkę otrzymałam od Karoliny,  a w niej same cudowności. Prześliczną kartkę i dodatkowo przydasie :)


Było jeszcze styropianowe jajeczko i kartka z miejscowości z której pochodzi Karolina, ale gapa jestem i nie załapały się na zdjęcie :) Karolino - dziękuję serdecznie!

Moja przesyłka powędrowała do Patrycji  :) Postawiłam na wiosenną Wielkanoc i stworzyłam quillingowego tulipana :)







Do tego dołączyłam oczywiście garść przydasi :) Mam cichutką nadzieję, że Patrycji przesyłka sprawiła trochę radości :)



15 komentarzy:

  1. Dostałaś śliczną kartkę, ale na widok Twojej to dopiero wpadłam w zachwyt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne obie prace, tę co dostałaś, a i Twój tulipan jest bajeczny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki. Twoja jest zachwycająca!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka śliczna! Jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  5. trzeci raz do Ciebie dziś zaglądam mam nadzieję, że tym razem uda mi się dodać komentarz :)
    wymianka świetna, ale Twój tulipanek jest przepiękny - ja uwielbiam tulipany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie Cię witam,
    no proszę jaka piękna kartka, tulipan super, Kartka, którą otrzymałaś równie urocza. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i zapraszam na dłużej

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoja kartka z tulipanem jest piękna :) ze smakiem jak zawsze...

    OdpowiedzUsuń
  8. No śliczne paczuski dostają moje dziewczyny. Cieszę się bardzo!

    Mam nadzieję, że ta wymianka to takie pierwszy kroczek do czegoś większego - jakiejś quillingowej załogi Quillingujących Polek :P

    Tulipanek niesamowity, widać, ile pracy w niego włożyłaś i te brzegi pasków taki ciekawy efekt dają.
    A karteczka od Karoliny - zachwycająca! Lubię narcyzy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. obie karteczki fantastyczne

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne kwiatki wyczarowałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju, jak ślicznie prace! Trzeba mieć dryg to takich rzeczy :-) i dużo cierpliwości! Świetna wymianka, gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń