poniedziałek, 17 marca 2014

Wielkanoc 2014 po raz pierwszy

Dziękuję Wam za tyle miłych słów pod poprzednim postem :)
Kilka razy siadałam do kartkowania i jakoś weny nie było, aż tu wziełam się za tematykę, w której nigdy się specjalnie nie czułam i o dziwo coś tam udało mi się stworzyć.

Pierwsza (ale nie ostatnia) w tym roku Wielkanocna kartka.




Przyznam, że podoba mi się połączeniu brązu i niebieskiego i pewnie jeszcze nie raz coś w tej kolorystyce powstanie :)



Trochę ostatnio eksperymentowałam z kwiatkami i ciekawa jestem z jakiego papieru najlepiej je robić? :)
Macie jakieś sugestie?

12 komentarzy:

  1. Śliczna, bardzo lubię takie połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się - zestaw kolorów super. Fajnie wygląda napis na tych banerkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sugestii nie mam ponieważ kompletnie się na tym nie znam i nie chciałabym wprowadzić Cię w błąd. Powiem Ci tylko, że masz niesamowity talent, którego szczerze Ci zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie połączenie brązu z niebieskim daje fantastyczny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna w kolorystyce i oszczędności dodatków. Śliczne róże zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. kartka jest śliczna, w kwestii kwiatków to nie doradzę bo ta technika jest mi zupełnie obca :)
    i dlatego lubię podziwiać takie dzieła jak Twoje :)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Połączenie tych kolorów super. Śliczna wyszła karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna karteczka :) Piękne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne połączenie kolorków :) Sama nie potrafiłabym chyba takiego zestawu na kartkę wielkanocną zastosować .

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna, niezwykła kartka!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna kartkaa i śliczna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna kartka, niebanalna inspiracja

    OdpowiedzUsuń