niedziela, 2 lutego 2014

Wyniki candy!

Cieszę się, że tyle osób zapisało się na candy i że miałam też okazję poznać sporo nowych blogów :)

Tradycyjnie każda osoba, która zostawiła komentarz pod cukierkowym postem otrzymała jeden los, a dodatkowo osoby, które zadeklarowały się jako obserwatorzy otrzymały drugi los ;)

Tym razem wszystko spoczywało w rękach Smerfetki, która zresztą stwierdziła, że ona w jakiejś tam szklanej kuli nurkować nie będzie i że muszę jej skombinować jakaś skrzynię pełną złota. Łatwo nie było i Smerfetka musiała trochę ograniczyć wymagania, ale jakoś się udało.


A wszystko wyglądało tak:



Istne szaleństwo nurkowania w losach


A nagroda poleci do:


Oliwkowe pasje. Gratuluję! Podeślij mi adres na maila: kasia23112511@wp.pl
Dziękuję wszystkim za wspólną zabawę :)

35 komentarzy:

  1. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wspaniałej wygranej.
    Dziękuję i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję pięknie za wspaniałą zabawę :)))
    I oczywiście ogromniaste gratulacje dla zwyciężczyni !!!
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :)) Dzięki za zabawę :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie gratuluję!!! I dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wylosowanej!
    Ekstra zdjęcia z przebiegu wyłaniania szczęściary.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo gratuluje oraz dziekuje za zabawe:)

    OdpowiedzUsuń
  8. łaaaaaa!!!!!! oczom nie wierzę, że wygrałam! bardzo, bardzo się cieszę :) ależ mi sprawiłaś ogromną radość, szczególnie że takie wspaniałe prezenty!!! no, teraz to mi uśmiech nie zejdzie z twarzy przez następny tydzień ;) dziękuję serdecznie i lecę pisać maila! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i dziękuję za zabawę :-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i dziękuje za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i dziękuję za zabawę, Smerfetka jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam te Twoje smerfy :D gratuluję i zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje i dziękuję za zabawe.

    OdpowiedzUsuń
  14. gratulacje dla zwyciężczyni

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja gratuluję i dziękuję za nieziemskie emocje :-) Miłego tygodnia! :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję i dziękuję za zabawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję i dziękuję za zabawę.
    Super skrzynka piratów :) Złotych monet w niej pełno, jeszcze Jack Sparrow się upomni ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Renii

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje, dzięki za miłą zabawę i zapraszam do mnie w odwiedziny http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacj!!! Dzięki za wspólną zabawę, świetna oprawa!

    OdpowiedzUsuń
  21. gratulacje ,super smerfetka

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję za zabawę i gratuluję Oliwkowym pasjom!! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej - dla mnie to podejzrane ciągle i w wielu konkursach , candy wygrywają oliwkowe pasje - mozna sprawdzić ten blog. Ja nie mam nic do tych oliwkowych pasji ale nie podoba mi się takie "szczęście"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bardzo rozumiem co ma na celu Twój komentarz - sugerujesz, że wyniki były nieuczuciwe? Bo niestety, ale tak to brzmi. Jeżeli to miałaś na myśli to proponuje napisać to wprost a nie bawić się w takie aluzje - w końcu jesteśmy dorosłymi ludźmi. Losowanie przebiegło jak najbardziej uczciwie więc nie wiem skąd takie podejrzenia.

      Usuń