środa, 29 stycznia 2014

Nasze seanse

Zaliczenia na uczelni, pisanie magisterki i parę innych zajęć pochłania mi ostatnio mnóstwo czasu. Na szczęście udało mi się dzisiaj trochę pobawić nożyczkami i papierem - przyznam jednak, że po takiej przerwie było odrobinę ciężko.

Powstało pudełko na bilety kinowe, które planowałam zrobić już w zeszłym roku.
Lepiej późno niż wcale, prawda? :)





Bardzo się cieszę, że już tyle osób zapisało się na moje Candy, a tych, którzy jeszcze tego nie zrobili - serdecznie zapraszam! Zostało jeszcze trochę czasu :)

39 komentarzy:

  1. Pudełeczko śliczne, jak wszystko co robisz :)
    Może kiedyś i mnie się uda coś zrobić z papieru...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki! :) papierowe robótki to świetny odstresowywacz ;)

      Usuń
  2. Ale super pomysł! I wykonanie :)) Bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Extra, na taki pomysł wpaść...to nie lada wyczyn. Genialne pudełko! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł genialny, u mnie bilety walają się po szufladzie z resztą innych "ważnych" rzeczy;). Fajnie że wróciłaś do nożyczek i papieru, bo pudełko świetne.Pozdrawiam ciepło i życzę sukcesów na uczelni:)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny pomysł i świetne wykonanie. Ja swoje bilety z kin, teatrów itp trzymam w metalowym pudełku po jakiś smakołykach ale chyba mnie zainspirowalaś i też stworzę sobie coś na te pamiątki :) tylko kiedy... wieczny brak czasu ostatnio... a jak nie brak czasu to niemoc two=órcza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też ostatnio czasu mniej niż więcej, a i niemoc twórcza mnie dopada, szczególnie gdy dłuższy czas nie robię nic z papieru. Na szczęście czasem jednak udaje się wyłuskać odrobinę dnia i chęci na tworzenie ;)

      Usuń
  6. Bardzo podoba mi się jego kolorystyka :)
    Ja swoje bilety wklejam do specjalnego "publicznego" pamiętnika, razem z innymi biletami wstępu w różne miejsca (teatry, muzea), pocztówkami z odwiedzonych miast, ulotkami festiwali i wydarzeń, na których byłam, a każdy opatruję krótkim opisem. Ma już 150 stron! Też nie mam serca wyrzucać takich rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również myślałam o wklejaniu biletów itp., ale ostatecznie staneło na pudełku ;)

      Usuń
  7. Świetne :D ja też zbieram bilety z kina, ale nie tylko, np. jakieś bilety wstępu do jakichś miejsc :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny pomysł i wykonanie. Kiedyś wklejałam do albumu różne pamiątkowe bilety, programy itp
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam całe wielkie pudło wszelakich pamiatek i wprost przeraża mnie sama myśl o ich uporządkowaniu ;)
    Twoje mi się bardzo podoba :)
    Pozdrawiam
    Renii

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł,a wykonanie jeszcze lepsze!!Bardzo lubię taki styl:)Dzięki za życzenia:)Ale byłoby fantastycznie gdyby mi szczęście w losowaniu sprzyjało-cudny byłby to prezent:)Ale jak zobaczyłam dziś ilu jest chętnych...:)Ale i tak po cichu liczę na szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł na stworzenie pudełka w takim celu,wyszło ekstra i papiery bomba

    OdpowiedzUsuń
  13. Pudełko wyszło fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Praca wyszła rzeczywiście pięknie:) A jaki to fajny pomysł na prezent dla bliskiej osoby:) Nie ma to jak usiąść i wspólnie powspominać miejsca, czy filmy, na których się było:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pomysł...że ja na to nigdy nie wpadłam. Ja mam za to w pudełku stos metek od ubrań i nie wiem co z tym zrobić. Oddać lub wyrzucić szkoda a trzymać nie ma gdzie...co z tym robić ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam znajomą, która zbierała metki - pamiętam, że miała ich naprawdę pokaźną ilość. Ale pasja minęła i już ich nie zbiera :)

      Usuń
  16. pomysł rewelacyjny, ja kiedyś wklejałam bilety do albumu :)
    pudełeczko świetne..

    OdpowiedzUsuń
  17. pudełko jest fantastyczne, chciałabym wszystkie takie piękne rzeczy mieć w posiadaniu :D może w końcu zasiądę i zacznę spełniać swoje fantazje? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie ! Pierwszy krok najtrudniejszy, później jest już tylko lepiej! :)

      Usuń
  18. Pudełko na bilety, rewelacyjny pomysł...Efekt końcowy - bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne pudełko, zycze wiele przyjemności kinowych i dziękuje za odwiedziny na moim blogu Teresa

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne pudełko :) Ja do kina chodzę bardzo rzadko, nie lubię tego szeleszczenia i chrupania, no i w kinie jest przeważnie mega zimno, zdecydowanie wolę obejrzeć film w zaciszu domowym ;) Bilety z kina zawsze wyrzucałam, dla mnie to nie jest jakieś ważne wydarzenie, żeby trzymać po nim pamiątki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to taka sentymentalna dosyć jestem i jakoś nie mam serca wyrzucać biletów :)

      Usuń
  21. Super pudełko - fajnie wygląda ten zawieszony kawałek kliszy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Super pomysł :) i fajnie wykonana skrytka ,która pomieści bilety a wraz z nimi wspomnienia :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne pudełeczko i mega fajny pomysł:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne, Kasiu! Wspaniały pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne jest! A pomysł i wykonanie rewelacja!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantastyczne pudełko :) W sam raz dla kinomanów, idealne do zbierania bilecików. Koniecznie muszę o takim pomyśleć! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. kapitalne! mam słabość do takiej kolorystyki

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo mi się podoba- moje kolory:))))

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny pomysł z pudełkiem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny komplet, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne pudełko! Naprawdę rewelacja.

    OdpowiedzUsuń