środa, 8 stycznia 2014

Kalendarz 2014 # 3 oraz długopiśnik

Kolejny już kalendarz na 2014 rok :)




Do kompletu powstał długopiśnik czyli pudełeczko na długopis, które wcześniej wyglądało nieco inaczej. Najpierw jednak efekt końcowy:




A teraz porównanie przed i po - wcześniej długopiśnik również wyglądał ładnie, ale chciałam żeby pasował do kalendarza więc trochę go przerobiłam :)


Długopiśnik zgłaszam na:
-Wyzwanie nr 32 – Przed i po  w Galerii Rae
[do 15.01]

-Lemonade Challenge #61 - Zmieniamy stare w nowe / We Change Old To New
[do 15.01]


PS. W najbliższym czasie szykuję dla Was duże candy! Bądźcie czujni! :)

27 komentarzy:

  1. Długopiśnik podbił moje serce :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo rewelacja!! zostaję u Ciebie :)!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny zestaw. Marzę o takim!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny i bardzo elegancki zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie delikatne prace delikatne i eleganckie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny zestaw :)
    Od dziś obserwuję !:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudełko po metamorfozie wygląda niezwykle elegancko, piękny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zachwycona Twoimi pracami - z niekończącymi się "ochami" i "achami" obejrzałam wszystkie! Fantastyczne, cudownie wykonane, niezwykłe... Po prostu piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, jejku, ale mi się ten długopiśnik podoba... I to bardzo :)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Komplet świetny! Długopiśnik rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nooo...zaszalałaś level up :) pięknie

    OdpowiedzUsuń
  12. oj teraz to on nabrał klasy ! bardzo mi się podoba, taki staranny, mógłby być też na szydełka ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. ZACHWYCONA jestem Twoimi pracami, wspaniały , niesamowicie dopracowana praca, długopiśnik jest genialny!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo elegancki kalendzarz, a długopiśnik rewelacja, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow ... cudne przemianki starego w nowe !
    Piękne prace Twoje :))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna metamorfoza. Super wyszło, bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne prace i te cudne kolory. Śliczny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  18. wyszło ci przepięknie. podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Długopiśnik rewelacyjny! W ogóle piękne prace, to ja się tu zadomowię :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniały komplet !!!
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń