sobota, 11 stycznia 2014

Candy ~ Candy ~ Candy

Długo się do tego zbierałam, ale wreszcie jest - Candy!
Tak po prostu - może komuś taka wygrana sprawi trochę radości :)

Zasady:

1. Na swoim blogu/stronie umieść podlinkowany obrazek, który znajduje się poniżej (najlepiej na pasku bocznym)


2. Zostaw komentarz pod tym postem wyrażający chęć uczestnictwa w zabawie.
3. Jeśli jesteś moim obserwatorem zostaw drugi komentarz.
4. Candy tym razem dla osób posiadających bloga/stronę. Wysyłka na terenie Polski.
5. Czas trwania candy: 11.01 - 31.01


A teraz kilka słów o tym co jest do wygrania. Na zdjęciach możecie zobaczyć część przygotowanych przydasiów...



...ale jest tego znacznie więcej :) Mam nadzieję, że się skusicie! :)

193 komentarze:

  1. Ostatnio nie mam kompletnie szczęścia w rozdawajkach, ale tak cudowne nagrody przygotowałaś, że grzechem byłoby przejść obok nich obojętnie:) Zapisuję się więc z ogromną przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście obserwuję od dawna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się!:)
    Obserwuję od dawna.
    A baner na blogu już jest:).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się!:)
    Obserwuję od dawna.
    A baner na blogu już jest:).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Raz się żyje - zgłaszam się!
    Baner znajduje się w zakładce ,,polecam".

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, zapisuję się koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. A obserwuję już dłuuugo, dłuuugo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję już od jakiegoś czasu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie zapiszę sie na takie cukieraski!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwatorem już jestem od jakiegoś czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zostaję obserwatorem, bo fajne rzeczy tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja się zapisuję. Banerek już jest.

    OdpowiedzUsuń
  14. Z przyjemnością zapisuję się do candy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się również jako obserwator Twoich pięknych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zostaje obserwatorem i dopisuje się do listy chętnych na cukierasy.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Słodkości nie odmawiam i szybciutko się zapisuję :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję już od jakiegoś czasu :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe słodkości, ustawiam się z nadzieją :-)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję już od jakiegoś czasu :-)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Chętnie wezmę udział w zabawie:)
    Banerek na: http://joanna-kwiecistybalkon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako: Joanna
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  23. ALE PIEKNE CANDY
    http://ela17-mojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. no pewnie , jak tu się nie skusić ... cudowne cukieraski przygotowałaś .

    OdpowiedzUsuń
  25. grzecznie ustawiam się w ogonku... taka ilość przydasie to byłaby super niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ustawiam się i ja w kolejeczce :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. oczywiście już od dłuższego czasu obserwuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Również staję w kolejce. Banerek w pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kasiu ależ wspaniałości przygotowałaś :) Żal byłoby nie skorzystać :)
    Banerek oczywiście na pasku bocznym

    OdpowiedzUsuń
  30. Twoją twórczość obserwuję już od dawna ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dotarłam na koniec kolejki :) bardzo chętnie się w niej ustawię :)) Pozdrawiam serdecznie Ola

    OdpowiedzUsuń
  32. A że obserwuję to z chęcią dopiszę drugi komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Również ustawiam się w kolejce:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. ...i dopisuję drugi komentarz...obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja też grzecznie stoję w ogonku :)

    OdpowiedzUsuń
  36. I obserwuję oczywiście :) i pozdrawiam ma się rozumieć :)

    OdpowiedzUsuń
  37. I ja z chęcią staję w kolejkę :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Przyszłam w odwiedziny, a tu taka niespodzianka:) Oczywiście zgłaszam chęć przygarnięcia tych słodkości:)
    życzę wszystkiego dobrego w nowym roku:):)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  39. Hej-ho ;)
    1. Zrobione
    2. Oczywiście, że chętnie się przyłączę...uwielbiam czytać posty z wynikami... powoli w dół a potem taaaadaaaaaaa...:D
    Pozdrawiam i życzę wielu chętnych :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Tadammmm... obserwuję i zaglądam od początku kiedy mam swojego bloga :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam się z przyjemnością :0

    OdpowiedzUsuń
  42. I również z przyjemnością obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Cóż, nie da się przejść obojętnie koło takiego czegoś ;) Dołączam się do zabawy. Baner na 100zrobtosam.

    OdpowiedzUsuń
  44. Bach! Od dziś jesteś obserwowana, strzeż się Wielkiego Brata ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Witam i chętnie zapisuję się na taka wielka pakę prezentów!

    OdpowiedzUsuń
  46. Jako obserwator dopisuję sie po raz pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
  47. Bannerek na http://roznosci-z-codziennosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Przepiękne nagrody przygotowałaś :) Szczęściarą wielką będzie ta która je wygra :) Już jej zazdroszczę :) Póki co grzecznie ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  49. I oczywiście obserwuję i podziwiam :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Witaj serdecznie, ale piękny blog, ale wspaniałe Candy. Cieszę się, że tu przybyłam. Oczywiście, że biorę udział we wspaniałej zabawie. Piękne rzeczy tworzysz. Pozdrawiam, banerek na pasku bocznym!Zapraszam w moje strony:)

    OdpowiedzUsuń
  51. I drugi komentarzyk, z wielką przyjemnością OBSERWUJĘ i bawię się wraz z Tobą licząc na szczęście:)Wszystkiego dobrego w nowym roku:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i zapraszam do mnie http://kleksowy.blogspot.com/

      Usuń
  52. No pewnie, że się zapisuję :-) Takich cudasków nie sposób przeoczyć :-) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  53. No i obserwatorem już zostałam, więc będę napewno zaglądać :-)
    banerek na: konopkowezamysly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Ustawiam się w kolejce, co za niezwykłości przygotowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  55. Uuuuu...ależ cudny cukierasek! Staję szybciutko w kolejce :)
    banerek tutaj http://dwieleweraczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Z przyjemnościom ustawiam się w kolejce. Nie mogłam przejść obojętnie:).

    OdpowiedzUsuń
  57. Obserwatorem zostaję. Liczę na szczęście, dziękuję za zabawę i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  58. ależ cudności i różności...
    Jasne, że się skuszam ;-)))
    a że mam postanowienie noworoczne być "szczęśliwym człowiekiem" to zachłannie łapki wyciągam bo przecież takie słodkości sprawią, że do nieba z zachwytu odfrunę :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  59. aaa... obserwujemy od dawna...
    uuu... baardzo dawna :;-)))

    OdpowiedzUsuń
  60. Po takie cudeńka trzeba walczyć;) Banerek wstawiony, więc zapraszam do mnie i pozdrawiam ;)
    http://nalaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Obserwator ze mnie świeżutki, ale obserwator ;p Na pewno będę tu zaglądać, bo blog bardzo ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Odpowiedzi
    1. A i zapomniałam o linku do bloga: http://miskoweprace.blogspot.com/

      Usuń
  63. Chętnie postoję w kolejce;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. Ale piękne candy... po takie cuda to i ja ustawiam się w kolejce...

    OdpowiedzUsuń
  65. Oczywiście też jestem obserwatorem... pozdrawiam
    http://kuligowska8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Przydasie - to najbardziej kaloryczne cukiereczki, bo bardzo uzależniają!

    OdpowiedzUsuń
  67. Uwaga podglądam i obserwuję z uwaga, może zostanę wylosowana!

    OdpowiedzUsuń
  68. No i obserwuję , banerek u mnie gdzie zapraszam http;//tessart57.blogspot.com może i mnie uda się cos u ciebie wygrać pozdrawiam Teresa

    OdpowiedzUsuń
  69. Cudowności przygotowałaś. Chcę wszystkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Obserwuję i liczę, że szczęście mi dopisze w losowaniu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Oj naprawdę fajną zabawę dla nas przygotowałaś. Z miłą chęcią ustawiam się w kolejce. Może się poszczęści ? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Przed chwilką zostałam obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Cudne cukieraski:)Idealny zestaw początkowy:)trzymam za siebie kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  74. Również się zapisuję i już zaraz zostaję obserwatorem :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  75. oj Kasiu ... rozpieszczasz nas :)))) Tyle cudownych cukierasów przygotowałaś, że grzechem by było się na nie nie pokusić !!! Zatem w ogonku się grzecznie ustawiam i łapki swe wyciągam po te cudności :)))
    Cieplutko Cię pozdrawiam :) Bea
    http://beaartdecor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Ajjjjjjjjjjj ... rzecz oczywista, że do obserwowanych Cię osób się zaliczam :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Wspaniałe Cukierasy:) zapisuję się mimo, że nie mam szczęścia w losowaniach:) pozdrawiam
    Banerek już dodany

    OdpowiedzUsuń
  78. Słodkie cukierasy!!!
    Banerek na pasku bocznym...

    OdpowiedzUsuń
  79. .... a Twojego bloga obserwuję już bardzo długo, a jeszcze dłużej zachwycam się Twoimi pracami:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  80. Fantastyczne cuda, och bedzie miał radość kto je wygra!!! Szczescia nei ma aale sprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  81. I ja chętnie się przyłączę do zabawy, tym bardziej że to moje pierwsze candy mam nadzieję że szczęśliwe. Banerek dodany. Pozdrawiam serdecznie i miłej niedzieli życzę.

    OdpowiedzUsuń
  82. Juz zostałam skuszona, pozdrawiam Wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  83. Bardzo bym była uszczęśliwiona. ^^ Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  84. Oczywiście już dawno jestem obserwatorką jako Ana. ;)

    OdpowiedzUsuń
  85. Ależ by mi się przydały te cudowności. Ustawiam się w kolejce. Banerek u mnie na blogu na dole strony.

    OdpowiedzUsuń
  86. Obserwuję jako Mordoklejka838 :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  87. Zgłaszam się i ja :-)
    Bloga obserwuję jako Magdalena Mysłowska
    Banerek na moim blogu.
    Zapraszam również na moje Candy http://mjakmagda.blogspot.com/search/label/CANDY

    OdpowiedzUsuń
  88. Super!!! Ustawiam się i czekam:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  89. Wcześniej tu nie trafiłam, ale już obserwuję, bo ładne i ciekawe rzeczy tu się dzieją:)

    OdpowiedzUsuń
  90. Zapisuje sie po te cuda...
    pasjegosienki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. zapisuje się również jako obserwator.

    pasjegosienki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Ustawiam się w kolejce po słodkości, które oferujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  93. ... a że podobają mi się Twoje prace (trochę pozaglądałam wstecz;)), to zostaję obserwatorem i będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Z takimzestawem na pewno mogłabym wyczarować coś magicznego :) Z chęcią dołączę do tego dłuuugiego ogonka w zabawie :)
    Zapaszam w odwiedziny na www.handmadebyjo2013.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  95. Oooo kurczę, ale kolejka :D no ale jak takie cudeńka rozdajesz to co się dziwić :D
    Więc i ja z checią się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  96. A obserwatorem jestem już od długiego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Ależ prezenty, cudowne przydasie

    OdpowiedzUsuń
  98. Obserwuję już od dawna więc piszę drugi komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  99. To ja również przyłączam się do zabawy, bo cukierasy są mega i super :)

    OdpowiedzUsuń
  100. I jeszcze drugi raz jako obserwator :)

    OdpowiedzUsuń
  101. taka wygrana z pewnością sprawi radość i ile chętnych hoho :)

    OdpowiedzUsuń
  102. obserwuję od dawna bo lubię twój blog

    OdpowiedzUsuń
  103. Zapisuję się z przyjemnością i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  104. Piękne podarunki, tez ustawię się w kolejce.Pozdrawiam gorąco Matylda

    OdpowiedzUsuń
  105. A jako obserwator (z dużą przyjemnością!), staję jeszcze raz w kolejce.Prezenty naprawdę wspaniałe!!!

    OdpowiedzUsuń
  106. Ustawiam się w tym już długaśnym ogonku ;) baner na moim blogu http://szydelkiemwoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  107. I ja się zapisuję w kolejce :) Banerek na pasku bocznym :)
    Jestem również obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  108. I ja się zapisuję w kolejce :) Banerek na pasku bocznym :)
    Jestem również obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  109. Piękna rozdawajka :) chętnie wezmę udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  110. Zapisuję się! Banerek tutaj: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  111. Jestem obserwatorem i na pewno będę zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  112. Obserwatorem już jestem i chętnie dołączam do zabawy !

    OdpowiedzUsuń
  113. Z wielką chęcią ustawiam się w kolejce ;)
    http://pinku-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  114. Jestem również obserwatorem więc zostawiam drugi komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  115. wspaniałe candy, gratka dla każdej scraperki, więc i ja się koniecznie zapisuję! :)
    zamieszczam u siebie banerek i trzymam mocno kciuki za wyniki zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  116. z chęcią dołączam też do grona obserwatorów :)
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  117. Dużo łakoci do zgarnięcia i same pyszności:)
    Chętnie się wpisuję w dłuugąą kolejkę i cierpliwie czekam na losowanie.

    OdpowiedzUsuń
  118. Ustawiam się w kolejce :) Banerek umieściłam na blogu lacusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  119. Zaobserwowałam i na pewno będę tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  120. Dołączyłam również do grona obserwatorów:)

    OdpowiedzUsuń
  121. zgłaszam się
    http://tocopodpowiadawyobraznia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  122. i już od jakiegoś czasu obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  123. Zgłaszam się :D
    http://zabawna-sztuka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  124. I ja ;) banerek na gatki-szmatki.blogspot.com Dziękuję bardzo za mozliwosc udziału w zabawie, piekne rzeczy oferujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  125. Ale cudowności! Dopisuję się z przyjemnością. :-) Pozdrawiam serdecznie.
    www.renik-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  126. Chętnie przyłączę się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  127. Ale kolejka :) I ja się zapisuję na słodkości :)
    Banerek już umieszczony: http://evebellart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  128. Obserwatorem jestem już od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  129. Oooo... jakie wspaniałości oczywiście i ja staję w kolejce :)
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  130. Oczywiście obserwuję ...

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  131. Wspaniałe candy, dopisuję się z wielką przyjemnością, obserwatorką nie byłam, ale chętnie dopisuję się do ich grona :) Pozdrawiam http://made-in-joy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  132. Biorę udział w candy :) Baner tu: http://pani-kredka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  133. Ustawiam się w kolejce :) http://hanka-blog-handmade.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  134. Dołączam do zabawy :)) http://scrapkreacjekasiakq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  135. Witam. Ustawiam się w kolejce po takie cudeńka. Banerek na http://renikoweskarby.blogspot.com/
    Obserwatorem nie byłam wiec jeden komentarz.Ale od dzisiaj obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  136. Na dobry początek działalności mojego bloga również ustawiam się w kolejce :)
    http://trocheradosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  137. biorę udział, fantastyczna mega paczka <3
    fabulous-christmas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  138. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  139. ustawiam się w tej długiej kolejce po te cudeńka :)
    banerek na http://blog.decorre.pl/
    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  140. obserwuję Cię również jako decorre masa solna :)

    OdpowiedzUsuń
  141. o mamusiu ile tego !!! ja też się ustawiam w kolejce pozdrawiam a banerek tutaj http://jagatakrr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  142. jestem tu pierwszy raz, ale napewno zostanę na dłużej - już dodałam Cie do obserwowanych, a na blogu przypięłam banerek :) bo może po moim blogu tego nie widać, ale uwielbiam rękodzieło i sama również trochę tworzę :)

    OdpowiedzUsuń
  143. i oczywiście chcę wziąć udział w zabawie :) mimo że szczęście mi ostatnio nie sprzyja ;)

    OdpowiedzUsuń
  144. I ja się ustawiam w sznureczku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwatorem jestem :) podglądam regularnie :)

      Usuń
  145. Jeśli można ja także ustawiam się w kolejce. Przydasie super :)

    OdpowiedzUsuń
  146. Jaki tutaj tłum, ale i ja staję do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  147. I sprawa oczywista, że jestem Twoją obserwatorką :)

    OdpowiedzUsuń
  148. Również i ja piszę się na możliwość wygrania tak fajnych rzeczy:) obserwuję od niedawna:):)

    OdpowiedzUsuń
  149. Również i ja piszę się na możliwość wygrania tak fajnych rzeczy:) obserwuję od niedawna:):)

    http://karteczkoweinspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  150. Fantastyczne prezenty przygotowałaś w swojej zabawie.
    Z wielką przyjemnością i jeszcze większą nadzieją pomarzę o wspaniałych słodkościach.
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  151. Oj na bogato widzę. Zatem chętnie przygarnę ten worek prezentów!
    Banerek tutaj: http://recyklinghandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  152. Wspaniałe candy i jeszcze lepszy blog :) Oj przydałaby mi się porcja radości. Banerek na pasku bocznym na http://wytworkifirlifonki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  153. Ojej, taka jestem spóźniona z zapisem i kolejka długa bardzo... Ale mimo wszystko się zapiszę, bo takie cudne te Twoje cukiereczki... I może szczęście się uśmiechnie do mnie :)
    Banerek już umieszczony.
    Pozdrawiam ciepło :-)
    Marille
    z http://marilles-crochet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  154. Jestem obserwatorem bloga już od dawna i bardzo lubię tu zaglądać :)))
    Pozdrawiam
    Marille

    OdpowiedzUsuń
  155. Jak dobrze mi tu. Zostaje i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  156. Miałam problemy z zalogowaniem się, ale udało się i zostałam obserwatorem twojego bloga.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  157. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  158. Dużo nas ... ale nie ma się co dziwić, bo cudeńka chcesz nam podarować :).

    I ja z chęcią spróbuję szczęścia w losowaniu, zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  159. Rzutem na taśmę ;) staję i ja w tej dłuuugiej kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  160. Z miłą chęcią dopisuję sie i ja do kolejki chętnych po te cukieraski :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  161. Zostaje tu na dłuzej jako obserwator :)

    OdpowiedzUsuń