niedziela, 1 grudnia 2013

Zielone Święta Bożego Narodzenia

Wracam do tematyki świątecznej, ale tym razem królować będzie na kartkach Bożonarodzeniowa zieleń :) 

Wszystkie napisy  tradycyjnie od Joli

Na początek kartka ze złotymi dodatkami i ożywiającymi całość ćwiekami.




Na dwóch kolejnych wykorzystałam bardzo popularną, ale i klimatyczną poinsencję nazywaną również Gwiazdą Betlejemską.



Całość jest dosyć przestrzenna - użyłam dużą ilość kostek 3D :)



W ostatniej wykorzystałam zimowy obrazek, który jest reprodukcją dzieła
N.R. Litterala malowanego ustami.




Kolejna odsłona kolorystyczna Bożego Narodzenia już wkrótce! :)
A jeżeli nie mieliście jeszcze okazji zobaczyć poprzednich to gorąco zapraszam:

:)

11 komentarzy:

  1. Przepiękne :) Wręcz magiczne :)))
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię kartki świąteczne w zieleni, przepięknie to wygląda. Pierwsza spodobała mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Zielono Ci..." ;P
    Piękne karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga najbardziej wpadła mi w oko, fajny taki misz masz ;) Podoba mi się ten twój cykl kolorystyczny. Tak się zastanawiam czy przez całą paletę barw przejdziesz? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To byłoby coś, ale chyba zabrakłoby mi czasu na wykonanie kartek w tylu kolorach :) obiecuję jednak, że to nie ostatni kolor świątecznych wytworów :)

      Usuń
  5. Śliczne zielenie, ostatnia prezentuje się przecudnie.
    Oglądając Twoje prace właśnie uświadomiłam sobie że nigdy na żadnej kartce nie umieściłam "Gwiazdy Betlejemskiej" :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza wyjątkowo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe karteczki ! Dokładne, estetyczne i pomysłowe..
    Zapraszam do mnie, co prawda mało świątecznie, nie mam czasu na zrobienie zdjęć i wstawienie ich...ale jutro powinny wylądować na blogu :) http://vaikutisk.blogspot.com/
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń