czwartek, 26 grudnia 2013

Różnokolorowe Święta Bożego Narodzenia

Ostatnia dawka świątecznych kartek. Przyznam, że nawet się z tego faktu cieszę - mam już ochotę na tworzenie prac w nieco innych klimatach, a i okazji z pewnością nie zabraknie.

Pierwsza to istny misz-masz kolorystyczny.



Druga powstała na potrzeby pewnego konkursu. Wprawdzie wygrać nic się nie udało, ale radocha z tworzenia brodatego Mikołaja była ogromna! :)
Jest to chyba zresztą jedna z moich ulubionych tegorocznych Bożonarodzeniowych kartek :)





W tym roku mimo, że miałam mniej czasu, to udało mi się zrobić znacznie więcej świątecznych kartek niż rok temu i bardzo się cieszę, że wena mi sprzyjała. Wprawdzie nie wszystkie prace załapały się na zdjęcia, ale sporą część mieliście okazję zobaczyć. A jeśli nie, to odsyłam do świątecznych postów:

18 komentarzy:

  1. Broda jest po prostu fenomenalna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki! Broda mikołaja zapiera dech!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki natworzyłaś Kochana :)
    Te w poprzednich postach również są cudne :)
    To teraz czas na zupełnie inny klimat :D ja też się z tego cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki :)
    Zwłaszcza ta z tą quillingową brodą, fajny pomysł z wykorzystaniem grafiki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne są! Ale druga kartka totalnie mnie zachwyciła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. hello,

    lovely cards you make each time.

    I want to wish you also a happy new year, and may all your wishes come true in 2014.

    Karin

    OdpowiedzUsuń
  7. Broda mikołaja jest IMPONUJĄCA! Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysł z brodą - świetny ;) Pozdrawiam zimowo, poświątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz po dałaś czadu z tą brodą,genialnie!!!!!:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Broda jest niesamowita!
    Zapraszam do siebie na Candy, a nóż się coś przyda :)
    http://kamalepi.blogspot.com/2013/12/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Brodata kartka jest niesamowita - fantastyczny pomysł i wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł na brodę :D sama bym na to nie wpadła :D gratuluje pomysłu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kaska ale wymyśliłaś jestes bardzo pomysłowa ja nie wpadłabym na taki pomysł super

    OdpowiedzUsuń
  14. super pomysł z dziadkiem mrozem z długaśną brodą
    Wszystkiego dobrego w Nowym 2014 Roku

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie no ta broda to mistrzostwo świata!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne prace tworzysz, podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowita!! Broda mnie urzekła, świetny pomysł na wykorzystanie quillingu :))

    OdpowiedzUsuń