poniedziałek, 23 grudnia 2013

Niebieskie Święta Bożego Narodzenia #2

Po raz drugi (#1 - tu) przychodzę do Was z kartkami świątecznymi,w których dominuje kolor niebieski połączony z zimową bielą. We wszystkich wykorzystałam połączenie tych samych papierów, choć w różnych konfiguracjach :)

Na pierwszej zagościł uroczy aniołek ( nie wiem czemu, ale moja współlokatorka stwierdziła, że jest "rubaszny" :P )



Kolejna powstała z potrzeby stworzenia czegoś odrobinę bardziej minimalistycznego. Nadal twierdzę, że clean&simple to wcale nie taka prosta sprawa :)



I ostatnia na dziś - tutaj pobawiałam się trochę zapomnianym dziurkaczem oraz wykorzystałam choinkowy obrazek. 


Na dziś to już wszystko, a następnym razem pokażę Wam ostatnie w tym roku świąteczne kartki :)

18 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki, oststnia podoba mie się najbaaardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również najbardziej zachwyciła ostatnia, choć wszystkie są fantastyczne.

      Usuń
  2. To i ja dołączę do wielbicieli ostatniej kartki :) Przepięknie wyszła!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna kolorystyka! Ta z choinką jest fantastyczna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnóstwa radości i cudowności życzę na te Święta !!!!!
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne prace :)
    Cudownych Świąt Bożego Narodzenia,
    rodzinnego ciepła i wielkiej radości,
    pod choinką dużo prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kartki :)) Wesołych Świąt, Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, nastrojowe kartki :) dziękuję za życzenia i również Tobie życzę cudownych, ciepłych, pełnych wzajemnej miłości świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowych, radosnych, rodzinnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasia, niezwykle milo mi, że znalazłaś moment, by wpaść do mnie z życzeniami w świątecznej gorączce. I ja życzę wesołego świętowania Tobie i jeszcze sobie, by pobyć tutaj, u Ciebie dłużej, bo jest przepięknie, co bardzo dobrze widać powyżej!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartki są piękne! Wszystkiego najlepszego z okazji Świąt Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartki niezwykle urokliwe :).
    Życzę Ci Radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne i klimatyczne kartki :) ps. radosnych i twórczych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze połączenia kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne! A ta pierwsza to zdecydowanie moje klimaty:)

    OdpowiedzUsuń