sobota, 14 grudnia 2013

Czerwone Święta Bożego Narodzenia #2

Do Świąt coraz bliżej, a ja chciałam Wam pokazać kolejne bożonarodzeniowe kartki. 
Wróciłam do rozgrzewającej czerwieni chyba dlatego, że za oknami robi się coraz zimniej :)
Napisy na obu kartkach od Joli. )

W pierwszej wykorzystałam motyw gwiazdy przypruszonej srebrnym brokatem i otoczonej perełkami.



Na kolejnej umieściła grafikę ze Świętą Rodziną (autorstwa F. Camilleri, malowane ustami ) i pasujący cytat.



A jak Wam idzie tworzenie świątecznych kartek? :)

11 komentarzy:

  1. Obejrzałam sobie wszystkie kartki które ostatnio stworzyłaś...przepiękne.nie miałam ostatnio zbyt wiele czasu na blogowanie i teraz nadrabiam zaległości :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne obydwie, na pierwszej ładna gwiazda na drugiej podoba mi się połączenie papierów i grafika, u mnie produkcja idzie ku końcowi, planuje jeszcze zrobić jedną kartkę bombkę i może jeszcze coś na zwykłych bazach stworzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ładne kartki! Pierwsza dla mnie najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękna jest ta kartka z perełkami :) Bardzo mi się podoba...
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza kartka jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki :)
    Zwłaszcza ta tradycyjna ze wspaniałą grafiką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Och pachnie tutaj świętami :) piękne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne! chciałabym umieć takie robić:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne kartki- zwłaszcza ta z gwiazdą!!! Prezentuje się pięknie i baaardzo elegancko!! (Patent na ozdobienie gwiazdki- ląduje w inspiracjach). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne! ta pierwsza jest niezwykle elegancka!:)

    OdpowiedzUsuń