piątek, 6 grudnia 2013

Beżowe Święta Bożego Narodzenia

Dzisiaj królują beże i brązy!
Same kartki bardzo proste i bez większych szaleństw.
Napisy - standardowo już - od Joli.

Pierwsza trochę poszarpana, potargana, z ozdobną tekturką i cytatem umieszczonym w centralnym miejscu.





A druga to taki trochę kartkowy potworek. Miałam Wam jej nie pokazywać, ale niech będzie dowodem na to, że będąc już zmęczonym po całej serii zrobionych kartek nie warto brać się za kolejną, szczególnie gdy wena jest na ten moment na wyczerpaniu :)







9 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki :)
    Zapraszam na moje Świąteczne Candy
    handmadebyevi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza kartka skradła mi serce. Masz niezwykły talent.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki, szczególnie pierwsza jest niesamowita. Widzę, że obie miałyśmy "beżową fazę", nawet papier ten sam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczne bardzo podoba mi się ta druga

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza kartka jest rewelacyjna! W moim candy szczęście uśmiechnęło się do Ciebie, skontaktuj się ze mną, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobają! Wyjątkowa jest ta pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń