wtorek, 5 listopada 2013

Quillingowy facet

Wstyd przyznać, ale ten obraz wykonać miałam już przed wakacjami. W międzyczasie zupełnie wyleciało mi to z głowy, ale ostatecznie sylwetka mężczyzny  powstała.
Lepiej późno niż wcale, prawda?
Skorzystałam z tego rysunku męskiej postaci, a reszta jak zwykle - papier, klej i trochę cierpliwości :)
(+ nieco białego cienia do powiek do pomaziania tła).








Mam nadzieję, że obdarowanej się spodoba :)

Quilling jest tym, co zdecydowanie lubię najbardziej - od tego zaczęła się moja przygoda z blogowaniem. Wprawdzie ostatnio w moich pracach go brakowało, ale zawsze z przyjemnością do niego wracam.
Dlatego zgłaszam swoją pracę na Wyzwanie #25 - Urodzinowe w 123scrapujTy
[do 13.11]


26 komentarzy:

  1. Kasiu piękna praca :) mężczyzna jak się patrzy ;)
    handmadebyevi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. boski to jest mało powiedziane :D ależ Ty masz pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały facet, obdarowanej na pewno się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No niezłe ciało :D Śliczny quilling, jak zawsze w twoim wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie - Boski!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale go wyrzeźbiłaś... super !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej...to jest prawdziwe dzieło sztuki...dopracowany każdy detal...wspaniałe wykonanie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny ten typ wyszedł ;) Myślę, że będzie się bardzo podobał...
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super... uwielbiam Twoje obrazy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uuuuuuuu seksi :D jest ogień moja droga :D

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniała praca
    podpisuję się pod słowami Francesci

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega super rewelacyjny facet... Brawo! Podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega, wspaniała praca...uwielbiam takie obrazki...świetnie i wracaj do quillingu częściej :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem pod wrażeniem! Zwłaszcza tego liścia.... Fajne projekty robisz, zapraszam na mój konkurs tutaj:http://szmek-bloguje.blogspot.com/2013/11/swiateczna-kartka-inaczej.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialny obrazek! :) Ja do tej techniki nie mam cierpliwości, poza tym mi wszystko wychodzi takie krzywulcowe.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  16. hehe kaśka jesteś niemożliwa!!genialnie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. O rety, ależ to fantastyczne! Rewelacja :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Trochę... cierpliwości??
    taaa....
    właśnie zakupiłam sobie zestaw do quillingu i trochę cierpliwości to dość zabawne stwierdzenie ;-)))
    Rewelacyjnie Ci to wyszło
    Ja co prawda wciąż i niezmiennie jestem pod wrażeniem anioła dzięki któremu dawno temu do Ciebie trafiłam... ale każda z Twoich quillingowych prac zachwyca
    powodzenia w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjny pomysł! Niezwykłe.

    OdpowiedzUsuń
  20. U la la! Pomysłowo :) Dziękuję za udział w urodzinowym wyzwaniu na blogu 123 Scrapuj Ty!

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialny ! Mi brak cierpliwości do quillingu, za to Ty od dziś jesteś moim mistrzem :)

    OdpowiedzUsuń