sobota, 16 listopada 2013

Niebieskie Święta Bożego Narodzenia

Świąteczna produkcja ruszyła u mnie ostatnio pełną parą i dziś chciałam Wam pokazać Święta w mroźnej, niebieskiej odsłonie :)

Napisy na kartkach pochodzą od niezastąpionej Joli.

Na pierwszej kartce umieściłam znaleziony któregoś razu w domu obrazek, który (chociaż nie widać tego na zdjęciach) pięknie się mieni złotym brokatem.





Kolejna powstała zgodnie z wytycznymi Wyzwania z Gościem #23 - Baby, it's cold outside
i tam ją zgłaszam :)
[do 25.11]




I ostatnia, tym razem dosyć prosta :)




Następnym razem pokażę Wam Święta w innej odsłonie kolorystycznej :)

16 komentarzy:

  1. Piękne karteczki :) U mnie jeszcze produkcja świątecznych nie ruszyła :]
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki. Chciałabym kiedyś taką dostać bo o samodzielnym wykonaniu nie mam co marzyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam - trochę czasu, dodatków i wyobraźni z pewnością dałabyś radę zrobić ;)

      Usuń
  3. Przepiękne są! Druga wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. są przepiękne, żeby moje były choć w połowie takie ładne jak Twoje...

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam Cię do mnie po wyróżnienie - ja ciągle patrze na te karteczki :)
    http://efkakartki.blogspot.com/2013/11/wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! W wolnej chwili odpowiem na pytania :)

      Usuń
  6. Bardzo fajne :) A te napisy to robisz ręcznie, drukujesz kupuje ? Bo bardzo fajna czcionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisy są od Joli - link do niej podałam na początku wpisu :)

      Usuń
  7. Śliczne kartki, choć mroźne, to jednak ciepłe! Na pierwszej widać jak pięknie mieni się brokat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne... śnieżynki dodają uroku kartką świątecznym. Będą te Twoje cuda inspiracją dla mnie w tworzeniu moich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że udało mi się Cię zainspirować :)

      Usuń
  9. urocze karteczki :) dziękuję za udział w wyzwaniu Rapakivi ...

    OdpowiedzUsuń