wtorek, 22 października 2013

Kartka dla Oliwii

Jakiś czas temu wspominałam Wam o akcji wysyłania kartek urodzinowych dla 6-letniej Oliwii (klik!).
Dzisiaj chciałam Wam pokazać jaka kartka ode mnie do niej powędruje. Mam nadzieję wywoła chociaż malutki uśmiech :) 


Mogłoby się wydawać, że jest dosyć stonowana kolorystycznie, ale gdy przyjrzymy się bliżej odkryjemy, że kryje w sobie coś jeszcze...





:)

-------

A na osłodę ostatniej niedzieli zrobiłam bananowe babeczki.
Częstujcie się! :)


25 komentarzy:

  1. świetna kartka ! a babeczki na pewno były pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super karteczka , bardzo przemyslana

    OdpowiedzUsuń
  3. Babeczki odwróciły moją uwagę od kartki. Wybacz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pomysłowa karteczka Oliwka bedzie sie cieszyc a babeczki wygladają smacznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna! I jak zawsze z pomysłem! I powiem Ci, że te babeczki bananowe bardzo mnie zainteresowały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że robiłam je po raz pierwszy, ale wyszły całkiem smaczne :)

      Usuń
  6. Cudna kasiu! Rewelacyjny balon fajnie go schowalas za drzwiami ja tez sie przylaczylam do akcji:-) mam nadzieje ze spełni sie jej marzenie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj czytałam, że do tej pory uzbierali już ok. PÓŁ MILIONA kartek :P nawet nie wyobrażam sobie radości Oliwii :)

      Usuń
  7. Fajna forma, Oliwia będzie miała wspaniałą niespodziankę. Babeczki mniam, mniam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się uśmiecham na widok karteczki :))) Śliczna jest!! A na babeczki - ślinka mi leci :D Wyglądają pysznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc i ja się uśmiecham, że Ty się uśmiechasz :))))

      Usuń
  9. Mega fajna praca, kolorowa i optymistyczna. Z pewnością sprawi wiele uśmiechu:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. A babeczka słodziachna, ja już wysłałam karteczkę Twoja jest bardzo pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały pomysł!
    Dziękuję, smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pomysłowa karteczka bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za odwiedzinki i udział w mojej zabawie:) pozdrawiam

      Usuń
  13. Bardzo fajny pomysł z okienkiem. A babeczki wyglądają smakowicie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kartka jest po prostu genialna ;)

    babeczki wyglądają przepysznie ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna, kolorowa i radosna kartka. Świetna, otwierana forma:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Super!! Świetny pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń