czwartek, 17 października 2013

16. urodziny Wiktora

Miałam okazję robić ostatnio kilka męskich kartek. 
Walczyłam z chęcią przyklejenia kwiatków, ale nie chciałam też by kartka była przesadnie poważna - postawiłam więc na stonowany brąz i kolorowy papier z motywem motoryzacyjnym.




Grafika pochodzi z tej strony



Przyznam, że gdy myślę o kartkach dla mężczyzn to w mojej wyobraźni zwykle dominują brązy. W najbliższym czasie zobaczycie jednak, że próbowałam w tym temacie podziałać w nieco innych kolorach :)

16 komentarzy:

  1. świetna praca:) wspaniała męska kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyszła, podoba mi się strasznie, ja to walczę sama ze soba jak robię męską kartkę :D
    Dzisiaj właśnie sklaiłam pewien męski zestaw jutro się pochwale :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I wyszło bardzo męsko, rewelacyjnie wręcz:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna kartka, od razu widać, ze dla mężczyzny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna w chłopięcym klimacie! ;) Bije z niej energia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie Twoje prace są wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna trójwymiarowa karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jest fantastyczna, podziwiam umiejętność zrobienia takiej męskiej kartki! mega!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kartka! I udało się bez kwiatków ;)
    Męskie kartki to nie lada wyzwanie ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniale się spisałaś, świetna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna męska kartka, też mam zawsze ochotę na przyklejenie kwiatka

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna kartka, moje dla mężczyzn to zawsze męka... Jakoś nie potrafię ;)

    OdpowiedzUsuń