niedziela, 8 września 2013

Kartka w formie koszuli

Już dawno planowałam pobawić się tą formą, ale jakoś wcześniej nie był mi po drodze. Przy okazji zamówienia na kartkę z okazji 18-stych urodzin postanowiłam postawić na ten zdecydowanie męski motyw. Mieszając nieco różne kursy (klik, klik i klik) powstały dwie kartki. Przyznam, że podoba mi się ta forma - to efektowny pomysł na kartkę dla mężczyzny.

Wersja nr 1 





Wersja nr 2




To z pewnością nie ostatnie koszulowe kartki, które powstały - jestem pewna, że będę do nich wracała przy różnych okazjach :) 

21 komentarzy:

  1. koszule mistrzowskie! ja ze swoimi mogę się chować. muszę przyjechać do ciebie na jakiś kurs:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zwykle wszystko dzieje się motodą prób i błędów :) ale na herbatkę zapraszam! :)

      Usuń
  2. genialne koszule, perfekcyjne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są. Druga bardziej mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super koszule ! Bardzo estetyczne. Zostaję tutaj na dłużej :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie "uszyte", a do tego super eleganckie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne koszulki, wspaniałe wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne, męskie koszule! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie i elegancko, takie kartki to idealne rozwiązanie w przypadku zmierzenia się z męskim tematem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszulowce tu, koszulowce tam;)
    Ach ci faceci... ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne są, tez jakiś czas temu chciałam spróbować tak poskładać koszule :) jednak do tej pory ta sztuka mi się nie udała.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rwelacyjne koszule!!śliczne wykonanie ,pozdrawiam sedecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne karteczki!Posyłam moc ciepłych wrześniowych pozdrowień! Uściski.

    Peninia*
    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej, to świetny pomysł! Następnym razem, kiedy będę przygotowywać komuś prezent, na pewno zastąpię zwyczajny krawat taką kartką. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Extra... muszę też coś takiego wykombinować :D

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne męskie kartki :)
    pozdrawiam i dzięki za odwiedziny :*

    OdpowiedzUsuń