niedziela, 29 września 2013

Kartka + mini album

Tym razem postanowiłam trochę poszaleć i spróbować czegoś nieco innego.
I tak powstała kartka połączona z mini albumikiem przepełnionym pozytywnymi słowami i zwrotami. Podejrzewam, że już ktoś gdzieś kiedyś na taki pomysł pewnie wpadł, ale i tak cieszę się, że jak na pierwsze takie kartkowe szaleństwo wyszło chyba nieźle.
Zresztą, zobaczcie sami (uwaga! dużo zdjęć :-))


Napis oczywiście od kochanej Joli :)











Jeszcze tylko jutro do pracy i nareszcie czeka mnie kilka dni wolnego. Wprawdzie muszę się wreszcie zabrać za 2-gi rozdział pracy magisterskiej i na uczelni zaczynają się zajęcia, ale i tak mam nadzieję nieco odetchnąć :) Na pewno znajdę też czas żeby do Was zajrzeć, więc spodziewajcie się mnie u siebie :)

26 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowe i kolorowe! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kaska jest świetna!!!szczerze nie widziałam jeszcze takiego pomysłu ale bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie sama nie byłam pewna czy gdzieś już takiego motywu nie widziałam - zakładam więc, że ktoś już mógł coś takiego wymyślić :)

      Cieszę się, że się podoba :)

      Usuń
  3. Ale miałaś pomysł, pierwszy raz widzę taką kartkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł! A kartka bardzo pozytywna i radosna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomysłowa kartka :) A wykonanie zachwycające :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartki z minialbumem nie widziałam jeszcze, pomysłowa z Ciebie dziewczyna! A kartka pełna jest kolorów i radości.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe rozwiązanie.

    P.S. proszę wpisać sie jeszcze do "żabki" w moim candy

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, ale fantastyczna i pomysłowa praca! totalnie mnie zauroczyła, to jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę przyznać że pomysłowa ta kartka... pierwszy raz widzę takie rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna jest, ja też widzę taki pomysł pierwszy raz i podziwiam:) Życze udanego odpoczynku i owocnego pisania pracy mgr :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. O kurcze, ale pomysł! ;P Super!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyszło nieźle...
    Kochana, wyszło bosko... Radośnie, kolorowo, piękne kwiatki i inne dodatki... no i sam pomysł - wyśmienity :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł ;-)))
    Nie wiem czy ktoś na niego wcześniej wpadł ale... Twoja realizacja jest genialna ;-)))
    Pozdrawiam cieplutko
    udanego wypoczynku ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł i super wykonanie. No super !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacja :) Sporo pracy włożone, świetny pomysł i idealne wykonanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudeńko! Jak zwykle:) dziękuję za udział w moim Candy i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczny pomysł :) świetne wykonanie :)
    Dziękuję za udział w mojej zabawie :)
    Życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Oryginalnie, pięknie i kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne połączenie, wyszło naprawdę ślicznie :) I cudne kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo pozytywny komplecik :) zapraszam do mnie - rozpoczynam blogowanie słodyczami

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna praca i bardzo pomysłowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo oryginalna praca! I niezwykle pozytywna - super :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super zestawik, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń