wtorek, 13 sierpnia 2013

50 lat razem

Ostatnio wieczorami pracowałam nad obrazem z okazji 50-tej rocznicy ślubu. Motyw taki jak już kiedyś Wam pokazywałam - różanego serca - ze spersonalizowanym dodatkiem w postaci imion i liczby (a jakże by inaczej) 50. Żałuję, że nie jestem w stanie zrobić zdjęcia z szybą bo wtedy obraz wygląda znacznie lepiej, ale niestety wszystko się wówczas od niej odbija. Jest więc jak jest. Mam nadzieję, że obdarowanej parze się spodoba :)





Jeszcze tylko jutro do pracy i czeka mnie 4 dni wolnego. Już sama myśl powoduje szeroki uśmiech. Nareszcie spokojnie poczytam, podładuję akumulatory i pokartkuję. Tym bardziej, że mam do zrobienia kilka kopertówek. Spodziewajcie się mnie również w swoich blogowych progach - już dłuższy czas nie miałam okazji pooglądać co cudnego wyczarowałyście. Nareszcie będę mogła to nadrobić! :)



9 komentarzy:

  1. piękna i chyba pracochłonna kartka::)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ się narobiłaś, wiem co to znaczy kręcić te różyczki :D piekne, na pewno się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ten obraz ładny i ile pracy musialaś w niego włożyć, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, kolejne niesamowicie pracochłonne dzieło. Podziwiam i życzę udanego urlopu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. niesamowity ;) Ty chyba jesteś anielsko cierpliwa- zwinąć tyle różyczek to niezły wyczyn ;) ale efekt jest tego wart ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. skromnie i wymownie, serce z róż zachwycające!

    OdpowiedzUsuń