sobota, 11 maja 2013

Wiosennego spełnienia marzeń

Ostatnio trochę mniej mnie na blogu, ale praca magisterska  jakoś nie chce się sama napisać :)
Na szczęście czasami mam już tak jej dość , że chwytam nożyczki i dla odprężenia ciacham papier. Ostatnio stworzyłam urodzinową kartkę utrzymaną w wiosennych zieleniach. Wyszła dosyć warstwowa, a różyczka stanowi energetyczny akcent.







PS. Dziękuję za tyle przemiłych komentarzy pod poprzednim postem - nie myślałam, że drzewo tak się Wam spodoba :)

19 komentarzy:

  1. ładna:) bardzo pomysłowa..

    OdpowiedzUsuń
  2. Te prace magisterskie to wszystkim już bokiem wychodzą... ja mam mojej serdecznie dość, a jeszcze trochę mi zostało do napisania. Kartka piękna. Kolory cudne, świetnie ten sznurek wygląda...

    OdpowiedzUsuń
  3. róża czerwono...

    http://www.youtube.com/watch?v=CJXPcXBmZyQ

    :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zielenie i pomysłowa kompozycja :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gorgeous and beautiful colors!
    Greetings Baukje

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle - rewelacja...
    ale... mnie pomysł ze sznureczkami zachwycił...
    Pisz, pisz tą pracę bo jak skończyyyysz....
    :D to ja mam niecny plan ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toś mnie zaintrygowała ;) a narazie muszę tylko (albo aż) pierwszy rozdział napisać - tak sobie promotor zażyczył więc cóż poradzić :)

      Usuń
    2. zaintrygowałam??
      to dobrze... :D Poczekam jak więcej czasu mieć będziesz i... planu niecnego szczegóły wyjawię ale... raczej prywatnie ;-)))
      Trzymam kciuki za rozdział 1szy

      Usuń
  7. Cudna karteczka:) Piękne kolory. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna wiosna u Ciebie! interesująca kompozycja i rozwiązania hm nazwijmy je techniczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczka jest świetna i bardzo pomysłowa!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyszło. Imponująca ilość warstw, podoba mi się ta kompozycja ze sznurka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super karteczka! Bardzo wiosenna!:) Piękne papierki wykorzystałaś.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna, sznurek kapitalnie wykorzystany!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna! Napatrzeć się nie mogę, prześliczne kolory...

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna zieleń... kompozycja delikatna i ze smakiem! Super!

    OdpowiedzUsuń