wtorek, 9 kwietnia 2013

Różany exploding box

Jakoś sporo u mnie ostatnimi czasy motywów różanych, co jest o tyle ciekawe, że wcale nie są to moje ulubione kwiaty (choć doceniam ich piękno).  Często sięgam  jednak po nie przy tworzeniu - podobnie było tym razem. Dawno nie tworzyłam exploding boxów i chyba miałam przeczucie, bo ten  bardzo szybko znalazł nową właścicielkę :)






Kwiaty i motyle to piękne elementy natury więc pudełko zgłaszam na
scrapki-wyzwaniowo challenge#63 - nature
[do 13.04]


A wiosnę (która chyba nareszcie  bardzo powoli się zbliża) witam jak narazie okropnym przeziębieniem i zupełnym brakiem sił. Apsik!

18 komentarzy:

  1. Uwielbiam pudełka, a te jest słodziutkie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodziutkie, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne pudełko:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne ;)
    guma-balonowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne Cudo !! :)

    Kocham i Uwielbiam pudełka.. W swoim życiu zjadłem już trzy ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. A echo powtarza... cudo, cudo... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Delikatne, urocze pudełeczko

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajniutkie pudełeczko i kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam do spisu blogów

    http://spis-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Olśniewające pudełeczko :)
    http://mojewyroby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle piękne i dopracowane pudełeczko:) Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pudełeczko! Bardzo mi się podoba...:)

    OdpowiedzUsuń
  13. exsploding box bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń