niedziela, 14 kwietnia 2013

Najlepsze wiosenne życzenia

Za oknami nareszcie zrobiło się wiosenne!
Miałam cichą nadzieję, że w towarzystwie promieni słonecznych będę wstawała nieco szybciej (albo chociaż bez marudzenia, które zawsze mi towarzyszy gdy słyszę słowo: "Wstajemy"), ale na takiego śpiocha jak ja chyba nic nie działa :) Chociaż jeden sposób został obmyślony i na razie się sprawdza - mój M. wpuszcza na łóżko psa, który zawsze rano zachowuje się jakby nas nie widział conajmniej rok i swoją szaleńczą radością i skakaniem od razu mnie budzi :) a na takiego kochanego malucha przecież nie sposób się gniewać i wszyscy na tym korzystają - ja bo nie śpie do późna, mój M. bo nie musi osobiście mnie budzić i narażać się na marudzenie, Timon bo może okazać jak bardzo się cieszy.

Ech, post nie miał być wcale o moim wstawaniu więc do rzeczy - dzisiaj chciałam Wam pokazać dwukolorową kartkę z wiosennymi akcentami - kwiatami i motylkiem.






PS. Timon mówi Wam "cześć" 


PS2. Zapomniałam o najważniejszym. Timon jest także wielkim fanem mojego kartkowania i w ramach pomocy zawsze niezauważony zabiera mi różne (chyba jego zdaniem już mi niepotrzebne ) kawałki papierów chowając je do swojego kojca. 
:)

29 komentarzy:

  1. Śliczna!!! bardzo elegancka, lubię to połączenie kolorów, głaski dla Timona

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka bardzo elegancka, ach ta czerwień :) A Timon słodziutki :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka super, ale "biorę" Timona! :) A co do wstawania, to ja mam trochę większą motywację, bo mój Santo, to owczarek niemiecki... :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna karteczka! Proste materiały, a jaki cudowny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka fantastyczna, a psinka rozkoszna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna kartka! Cudowne połączenie papierów. A piesek ma ciekawe kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodki Timonek :) a karteczka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Timon ma słodką mordkę... a Twoje prace uwielbiam...
    Ta karteczka jest po prostu przepiękna... kolory, układ, delikatność, harmonia... wszystko mnie się w niej podoba ;-)))
    Zapraszam do siebie na... truskawkowe słodkości...

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna karteczka:) piesio kochany:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten kto dostał tę kartę napewno miał wielki usmiech na twarzy, bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna kartka ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna kartka a Timon do zakochania.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super karteczka i bardzo energetyczna:)Timon wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa kompozycja muszę przyznać, zaskoczyło mnie użycie połówki kwadratowego wykrojnika. Wygląda jakbyś same narożniki z niego zrobiła. Bardzo efektownie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zestawienie kontrastujących ze sobą kolorów. Karteczka wyszła bardzo ciekawie. :)
    Śliczny piesek.

    OdpowiedzUsuń
  16. karteczka bardzo elegancka:)a Timon jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kartka bardzo bardzo pomysłowa. Zazdroszczę Ci talentu do scrapowania :)
    Pozdrawiam
    http://mojewyroby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Kartka śliczna, wiosenna, kwiatowa:)
    Ja mam podobnie ze wstawaniem , ciężko mi idzie i nawet kot który skacze po łóżku nie jest w stanie postawić mnie na nogi ( chyba żeby zamknąć drzwi od sypialni:D)
    Życze dużo weny i słońca które jest w stanie zbudzić:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Karteczka śliczna, jednak wykrojniki to cudowny wynalazek, potrafią "zrobić" całą karteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne połączenie kolorów, wspaniała ozdoba kartki! A pomocnik słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna jest ta twoja kartka ;) naprawde, bardzo starannie zrobiona ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kartka śliczna, ładnie skomponowane motywy, piękne wykrojniki:)
    A Timon skradł serca moich dzieci i oczywiście moje:)))Zazdrościmy przyjaciela:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudna kartka! Ciekawe zestawienie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam te tłoczenia na papierze! I kolorki takie fajne - zaciekawiły mnie zwłaszcza te białe kropeczki :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. karteczka ładniutka a piesio superancki

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie skomponowana kartka ;)

    OdpowiedzUsuń