niedziela, 3 marca 2013

Zimowy motyl

Wczoraj po raz pierwszy od dłuższego czasu za oknem pojawiły się  promienie słoneczne. Aż chce się żyć! Kalendarzowo mamy jeszcze zimę (choć mam nadzieję, że śniegu już nie będzie) dlatego dzisiejsza praca to dwie pory roku w jednym - kolorystyka raczej zimowa, motyw jak najbardziej wiosenny.

Inspirować może dosłownie wszystko, a u mnie tym razem była to okładka zeszytu. Wcześniej nie zwracałam na nią szczególnej uwagi aż tu któregoś dnia patrzę, a tam piękny motyl, idealny do wyquillingowania. 
I oto jest:






A oto sprawca całego motylowego zamieszania :)


U Was też za oknami zrobiło się tak wiosennie? :)

PS. Kilka dni temu zostałam poproszona o podzielenie się swoimi blogowymi doświadczeniami przez dziewczyny z bloga Redakcja Magia Liter. Jeśli macie ochotę przeczytać parę słów o K - art i K-czyta zapraszam tutaj.

43 komentarze:

  1. Piękny :) teraz poproszę kolorowy :) u nie też pojawił się motyl ale origami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A wiesz, że myślałam o zrobieniu wersji kolorowej? Więc całkiem możliwe, że za jakiś czas powstanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dokładnie go odwzorowałaś! Cudny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten na zeszycie tak mi się spodobał, że go praktycznie nie zmieniałam :) to był wzór idealny do quillingowania :)

      Usuń
  4. Misterna praca. Ja też chętnie zobaczę kolorowego motyla...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, zawsze jak patrzę na Twoje quillingowe dzieła - podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie wygląda ten motyl!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny! Podziwiam cierpliwość w zwijaniu paseczków:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Она прелестна!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Motyl jest wg mnie rewelacyjny :) Gratuluję i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Łoo Boziu, jakie cudo! Gratuluję!
    Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś niesamowitego! Podziwiam osoby zajmujące się quillingiem, dla mnie to magia ;)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny motylek.Naprawdę umiesz ładnie quillingować i jeszce go tak identycznie odzwzorowałś jak na okładce zeszytu :)
    Zapraszam do przeczytania wywiadu z tą oto artystka Kasią na http://redakcja-magia-liter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest PIEKNY!!! Napatrzec sie na niego nie moge. Dziewczyno Ty to masz talent i cierpliwosc do dlubania :) Dziekuje za wziecei udzialu w moim Candy, zycze powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny jest;)
    Identyczny jak na okładce;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj tam zima:) nieważne że jeszcze zima w kalendarzu...ważne że idzie wiosna:)))) a motyl jest..........urzekający!!!piękny!dziękuję że byłaś u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. jej.. piękna misterna robota! Podziwiam! Super :). Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna i bardzo unikatowa praca, masz talent.Zapraszam do siebie, ciepło pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki piękny! ...podziwiam pracowitość i dokładność:)

    OdpowiedzUsuń
  19. super wzor!
    Tez sie zawsze rozgladam za inspiracjami. Jakich rozmiarow jest ramka?
    Dla mnie przyklejanie takich pojedynczych kawalkow papieru jest najbardziej meczace, a Ty co chwila to taki obrazek. Jakiej gramatury papieru uzywasz, 120g/m2?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta ma akurat 20x30 cm, a jeśli chodzi o papier to paski wycinałam ze standardowej grubości bloku technicznego :)

      Usuń
    2. dziekuje za odpowiedz, ja od 80g zaczynalam proby, ale ciezko prosto i/lub estetycznie to przykleic ;)

      Usuń
  20. O MAMO! Ten motyl jest doskonały, fruwające cudo! Pięknie się zainspirowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne cuda tworzysz każde jedyne w swoim rodzaju:)
    Pozdrawiam
    Ilu^^
    http://byilu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny!!!
    nie mogę się napatrzeć..... cudeńko!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Że też te paseczki Ci w dłoniach nie spłoną tak zaiwaniasz z kręceniem :D bomba!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, niesamowity. Podziwiam, co za precyzja wykonania. Piękny efekt. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. jaki cudny,ja nie mogę się jakoś zmotywować do quilingu:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniay ten motyl, wyjątkowy!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wiosno przybywaj! Motyl cudny, aż żal, że nie można go wypuścić...

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudo, cudo i jeszcze raz cudo!

    OdpowiedzUsuń
  29. Teraz to mi szczęka opadła z zachwytu!

    OdpowiedzUsuń