piątek, 15 marca 2013

100 - ny post !

Nie jestem dobra w podsumowaniach, więc zostawię to na inną okazję - dziś chciałam napisać jedno - dziękuję! Za to , że jesteście, zaglądacie, komentujecie. Gdyby nie Wy pewnie nie miałabym w sobie tyle motywacji do tworzenia, a swoje prace chowałabym gdzieś głęboko do szuflady (lub ewentualnie pudła w przypadku tych większych rozmiarami). A ile nowych rzeczy nauczyłam się w tym blogowym świecie, ile wspaniałych osób poznałam - tego nawet nie da się zliczyć :) Posyłam Wam więc milion uśmiechów i mam nadzieję, że  takich okrągłych postów będzie jeszcze trochę :)

~~*~~

Kopertówka to bardzo wdzięczna i do tego praktyczna forma dlatego z przyjemnością ostatnio takową stworzyłam. 




23 komentarze:

  1. Gratulację! Ja też niedawno przekroczyłam tą magiczną cyfrę;) A kopertówka wspaniała i pomysłowa;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny pomysł z tą girlandą :-))) Gratuluję 100 posta i życzę wielu kolejnych setek :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję i czekam na kolejne inspiracje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię kopertówki. Ten kształt był pierwszym, jaki zrobiłam :) Bardzo podoba mi się ten sznureczek na górze. I kolory są idealnie dobrane. Jest minimalistyczna, ale ma w sobie to coś :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :) A kopertówka śliczna, kolorek ma bajeczny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kopertówka, podziwiam u wszystkich którzy już taką kartkę stworzyli, bardzo mi się podoba, ale sama nie mogę póki co się przemóc aby taką formę wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję 100 posta i życzę kolejnych,kolejnych...A kopertówka śliczna,świetny pomysł z girlandą:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. I jak tu nie zaglądać? Jak zawsze czymś zaskoczysz :) - świetna kopertówka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję...
    a dzięki temu, że jesteś i my możemy podglądać, inspirować się... tworzyć...
    Bądź...i twórz takie piękne dzieła jak dotychczas

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję, super - setka za Tobą:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj tak, kopertówka jest idealna na każdą okazję,a Twoja prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Boskie.Gratulacje za super pomysł! :) niebieskaaa <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze podziwiałam ludzi zajmujących się ta formą. Pewnie wymaga to niemałego wysiłku. Efekt jest piękny i przyjemny dla oka, robisz śliczne rzeczy. Gratuluję też zacięcia i wytrwałości w prowadzeniu bloga :)

    Zapraszam do moich bazgrołów:
    http://zadrzwiamimary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Miłego dalszego blogowania !!! A kopertówka wyszła prześlicznie :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję stówy!
    Ale super ta kopertówka, podoba mi się to, że ozdobiłaś ją girlandą, ciekawie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj tak kopertówki są bardzo efektowne, banerek rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  18. trzeba pokazywac talent oczywiście gratuluje umiejetności ;d

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna kopertówka i super pomysł na banerek:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Oryginalna i cudna kopertówka! Tym bardziej podziwiam, że ja omijam taką formę kartek - nie wychodzą mi. Tobie zaś wyszła rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Oryginalna, pomysłowa - super!

    OdpowiedzUsuń