wtorek, 12 lutego 2013

Witaj na świecie!

Dzisiaj chciałam pokazać Wam kartkę stworzoną dla maluszka, który właśnie pojawił się na świecie.
 I choć nie przepadam za żółtym kolorem, to na przekór postanowiłam go tym razem wykorzystać. Co z tego wyszło zobaczcie sami.


Potraktowanie papieru dziurkaczem to pomysł zaczerpnięty od ArtIs, wykorzystała go o tutaj :)


Kartkę umieściłam w pudełku




Kartkę zgłaszam na Wyzwanie #7 - Dzieciaczkowo na blogu 123ScrapujTy
[do 18.02]

Przede mną jeszcze prawie tydzień wolnego i sporo planów. Ciekawe ile z nich uda mi się zrealizować? :)

27 komentarzy:

  1. słodka! Ja wlasnie przymierzam się do tworzenia albumu:) a miałaś gotowe szabloniki czy masz takie wycinarki?

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zestawienie kolorów;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niebieski z żółtym wygląda super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tzw. ukraińskie zestawienie kolorystyczne ale bardzo ładnie to wszystko razem wygląda. I te dziurki też ciekawe - jak w serze szwajcarskim!!!
    Ogólnie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kartka, pomysłowa i dopracowana:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne!
    Obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo energetyczne połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyszło Super !! Wycinanki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo... super ... fajna !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Dziękujemy za wzięcie udziału w wyzwaniu 123 scrapuj TY :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziekuję!!! Jeżeli jeszcze nie masz scrapów na koncie to zapraszam na nasze wyzwania na Scrapujących Polkach...kartki robisz śliczne więc i scrapy na pewno ci tez takie wyjdą :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kartki. Ja dopiero zaczynam i chyba wiem od kogo będe się uczyć :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :)choć przyznaje, że ja sama wciąż się uczę :)

      Usuń
    2. Nie ważne i tak super Ci to wychodzi. ;)

      Usuń
  12. Śliczna kartka :) bardzo podobają mi się wszystkie elementy z otworami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne kolory! Super karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny komplet, wykonany z wielką dbałością o szczegóły:) podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny komplecik!!! Wykonałaś go z niezwykłą starannością Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna D- wymiarowa kartka! Pomysl z dziurkowaniem fajny, najprostsze pomysly sa najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna kartka :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie: karteczkowokasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń