sobota, 2 lutego 2013

The Versatile Blogger

Jakiś czas otrzymałam bardzo miłe wyróżnienie od Brujity oraz tajemniczej18


Bardzo Wam dziękuję! To miłe, że ktoś wybierając blogi do nominowania pomyślał właśnie o mnie :)

A teraz odrobina formalności:
Zasady wyróżnienia The Versatile Blogger:
Każdy nominowany blogger powinien:
1. podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
2. pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,
3. ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
4. nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
5. poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.


7 faktów o mnie:
1) Z takich najbardziej aktualnych to właśnie bolą mnie plecy. Tym razem dlatego, że źle spałam, ale ogólnie to bardzo często coś mi strzela, skrzypi itd. :P
2) Uwielbiam czytać. Dawniej jakoś więcej czasu na to poświęcałam, choć teraz znowu wracam do w miarę systematycznego czytania
3) Jestem bardzo krytyczna w stosunku do swoich prac - zawsze znajdę jakieś "ale" i zazwyczaj nie jestem do końca zadowolona z efektów.
4) Jestem łasuchem. Potrafię o godzinie 24 nastawić sobie ziemniaki "w mundurkach" ot, dlatego, że mam na nie ochotę.
5) Zawsze śnią mi się nielogiczne, pokręcone i nawet ciężkie do opowiedzenia sny.
6) Czasami wciąż jest ze mnie takie "małe dziecko".

7) Sobie jestem:


Podobno zasady są po to aby je łamać :) Z nominacjami innych zawsze miałam problem. Odwiedzam i obserwuję tyle blogowych światów, że trudno mi wskazać tylko wybrane.
:) 


1 komentarz: