czwartek, 21 lutego 2013

Moc najpiękniejszych życzeń

W głowie pojawia się pomysł więc raz dwa rozrysowuje go sobie w notatniku. A gdy już zabieram się do realizacji zwykle wychodzi zupełnie niezgodnie z planem. Czasem chyba jednak działanie na wyczucie okazuje się lepsze - tak przynajmniej było w przypadku tej kartki, bo przyznam, że podoba mi się bardziej niż założona wcześniej wizja :)

Zresztą, zobaczcie sami:



Napis pochodzi od niezastąpionej Joli (jolagg)


Lubię wracać do quillingu i pewnie jeszcze niejedna praca powstanie z użyciem pasków papieru :)

19 komentarzy:

  1. Śliczna! Taka minimalistyczna, choć na dole sporo się dzieje :) Bardzo ładny efekt robi ta ramka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna kartka. Podoba mi się ramka i to że tak dużo się dzieje na dole :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna jest, bardzo ciekawa kompozycja, robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka...taka nietypowa i inna;) Śliczne są też te czerwone różyczki;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna! Urzekła mnie i to bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna !! Podoba mi się pomysł z rameczką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje kartki zazwyczaj inaczej wychodzą niż w zamyśle :)))
    Pięknie Ci wyszła !

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna w swej prostocie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Faaajna, taka inna :)
    Twoje pomysły zawsze są udane :D

    OdpowiedzUsuń
  10. przyznam szczerze, że po raz pierwszy jestem u Ciebie.
    pięknie tworzysz, tak oryginalnie, od serca.
    będę tu wracac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło ;)i oczywiście zapraszam do odwiedzin :)

      Usuń
  11. Przejrzysta kompozycja jest dużym atutem tej kartki, pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  12. https://www.facebook.com/ScrapShopping - zapraszam na Candy

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekna praca skromna i elegancka

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna...zawsze zachwyca mnie quilling:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta jest sliczniusia, te zawijaski takie Twoje, z polotem.

    OdpowiedzUsuń