czwartek, 17 stycznia 2013

Moc życzeń

Spodobało mi się ostatnio połączenie szarości z dodatkami w wyrazistym kolorze. Tym razem padło na pomarańcz (zainspirowało mnie kilka prac, które widziałam u kilku z Was stworzonych właśnie w tej kolorystyce).

A dodatkowo w Diabelskim Młynie zobaczyłam to oto inspirujące zdjęcie, połączone Wyzwaniem Kolorystycznym:



[do 22.01]

Postanowiłam choć na chwilę odłożyć notatki i wziąć do ręki nożyczki. Nie wyszło do końca tak jak chciałam (zresztą to u mnie częste wrażenie), ale przecież praktyka czyni mistrza, prawda? Z pewnością więc będę jeszcze nie raz próbowała takich kontrastowych połączeń :). A poniższą kartkę zgłaszam na wyzwanie o którym była mowa wyżej :)






24 komentarze:

  1. Fajnie, że się skusiłaś, bo to rzeczywiście super połączenie kolorków. Super karteczka wyszła, idealne wyważenie pomarańczu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaszalałaś :) dla mnie ta kolorystyka trudna się wydaje ale może się skuszę:D

    OdpowiedzUsuń
  3. wyszła interesująco :)
    dziękuję za udział w Diabelskim wyzwaniu
    pozdrawiam
    Teo

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest! Świetnie połączyłaś tą paletę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka wyszła po prostu prześliczna :) Gratuluję i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dokaldnie, kolory tak pieknie sie ze soba komponuja, efekt soczysty!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo elegancka wyszła ta kartka, świetne wyważone kolory i ładnie zestawione papierki

    OdpowiedzUsuń
  8. To pocieszające, że inni też mają wątpliwości ;-)))
    Nie wiem jak MIAŁO wyjść ale wyszło...prześlicznie ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna i bogata kartka :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Marudzisz, że nie wyszło! Super jest :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj tam, moim zdaniem wyszło ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyszło świetnie, nie masz co narzekać:) I zapraszam do mnie po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna kartka :O)
    Dziękuję za udział w moim candy, powodzenia :O)
    Pozdrawiam Lidka-Lilka

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyszło super, podoba mi się zwłaszcza elementy pomarańczu-niesamowicie ozywiają całość!

    OdpowiedzUsuń