poniedziałek, 28 stycznia 2013

[Mem-o-ry]

Wczoraj zaczęłam się obawiać, że w natłoku informacji na egzamin zapomnę jak się nazywam, ale dziś już na szczęście na chwilę mogę odetchnąć. To co najgorsze za mną, teraz już zostały zdecydowanie lżejsze zaliczenia.

W któryś z ostatnich bardzo intensywnie "naukowych" dni miałam już dość patrzenia na notatki więc w ramach przerwy ozdobiłam sobie wreszcie kalendarz. Schemat wyglądał mniej więcej tak:
nauka - ozdabianie - nauka - ozdabianie - nauka. I tak kawałek po kawałku powstała okładka.




A w chwilach nudy można się pobawić przesuwaniem po sznurku kółka z rokiem :) Nie jestem pewna czy gdzieś kiedyś nie widziałam takiego motywu, więc możliwe, że jest to podświadoma inspiracja :)


Zmykam przez chwilę jeszcze "nic-nie-robić", by później zabrać się pisanie pracy zaliczeniowej :)


14 komentarzy:

  1. Bardzo vinatage'owy wytwór :) Podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny! Powiedziałabym, że nietypowy patrząc na style reszty Twoich prac, ale jak zwykle zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastycznie wyszła ta okładka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super... bardzo mi się podoba
    Powodzenia na egzaminach ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia na egzaminach! ;)
    Praca jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne mem-o-ry :)) Patent z kółeczkiem fajny, ha ha :)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny...pięknie ozdobiony:) trzymam kciuki za egzaminy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyszedł Ci ten kalendarz,
    pozdrawiam
    MZ

    OdpowiedzUsuń
  9. Kalendarze prezentuje się fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny!
    nigdy bym tak genialnie nie wykorzystała tych papierków ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny kalendarz:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń