wtorek, 8 stycznia 2013

Anioł

Przyznam, że miałam sporo wątpliwości gdy planowałam wykonać ten obraz.
Do samego końca nie byłam pewna czy cokolwiek z tego wyjdzie
i czy w ogóle będzie to wyglądało jak anioł.

A jak prezentuje się ostateczny efekt zobaczcie sami
(zdjęcie niestety robiło się dosyć ciężko, światło zupełnie nie chciało współpracować)




Inspiracją stworzenia anioła  był ten rysunek

Myślę, że idealnie pasuje na Szufladowe Wyzwanie #1 "Anioły sa wśród nas..."


Moja "szafa twórcza" na samym początku wypełniona była quillingiem- to od niego wszystko się zaczęło. Chociaż teraz zapełniła się również innymi technikami, to do zwijania pasków papieru wciąż wracam - tak jak w pracy wyżej :)

60 komentarzy:

  1. Cudny!
    Bardzo chętnie przygarnęłabym ten obraz.
    Nie mogę oderwać od niego oczu

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki wspaniały pomysł, a wykonanie mistrzowskie, podziwiam. Piękna praca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest niesamowity! Co do Ciebie zajrzę to mi szczęka opada :D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. naprawdę śliczne!!!!
    bez dwóch zdań - zakochałam się
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. cudna :D anielica
    świetne są Twoje obrazy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Anioł wyszedł idealny, pięknie!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny :) zgadzam się z paseczkową aż słów brakuje, żeby opisać Twój obraz. Zapiera dech w piersiach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz mi się przypomniało jak wpadłam raz jeszcze podziwiać anielicę, no gapa jestem, chciałam ci podziękować za udział w moim candy :)

      Usuń
  8. Przepiekny- wykonanie misztrzowskie :)- gratuluje talentu i kreatywnosci - z pozdrowieniami http://kreatywnastronazycia.blogspot.ch/ Kasia

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow ! Ale anielica ! Wspaniale wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I dobrze, że wracasz do paseczków, bo twoje obrazy są zawsze cudowne i powalające :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooożeszwmordę! Jesteś niesamowita:D
    Co za dzieło!!!!!!!!!!
    Hehe, mam nadzieję że się nie obrazisz... ale ja jestem "dziwnie-spostrzegawcza" i w pierwszej sekundzie wydało mi się że ten anioł wymiotuje... ale odebrałam to tak pozytywnie. Pomyślałam "z jajami, może o ciężarnej... albo imprezowiczce"... i się uśmiałam...bo to taki czarny humor(co pośród tej lukrowej dosyć atmosfery kartkowej w świecie scrapbookingu, wogóle niestety nie występuje) :D Potem skumałam że to jej włosy... a w każdej wersji jest MEEEGA!
    Jesteś niesamowita!
    Ściskam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczątko co za spostrzeżenie :P oczywiście, że się nie obrażam hehe :):)

      Usuń
    2. Ale naprawdę w obu wersjach (w mojej głowie) praca jest PRZEszałowa!
      Pozdrawiam;)

      Usuń
  12. Rewelacja!!
    Ogromnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasiu anielica jesy niesamowita. Zgłosiłas sie do wyzwania w Ctaft-Szafie ale żle podlinkowałaś pracę. Zrób to prosze jeszcze raz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, dziękuję bardzo za zwrócenie uwagi, już się poprawiłam :)

      Usuń
  14. rozwalasz system ;) Anioł jest niesamowity ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna anielica, z pewnością bardzo pracochłonna. Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft-Szafy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny obraz. Musisz mieć dużo cierpliwości ;) Podziwiam i gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  17. robi niesamowite wrażenie! podziwiam ogrom pracy! brawo

    OdpowiedzUsuń
  18. jaki piękny anioł aż dech zapiera a wykonanie takie precyzyjne :))) rewelacja jak się klei takie cuda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę pasków, klej i samo się robi :P no może nie zupełnie samo :P Jeśli chodzi o obrazy to zawsze sobie rozrysowuje pomysł, a później to już naprawdę tylko klej, paski papieru i coś do zwijania (ja używam igły do quillingu, ale nacięta wykałaczka też się sprawdza) :)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź :) jestem pod wrażeniem tej pracy. Co do kleju to czy do takich prac może być używany Magic czy też inny klej tylko wchodzi w grę?

      Usuń
    3. Myślę, że są też inne kleje, które by się nadawały, chociaż przynam, że ja do tej pory używałam tylko Magica i nadaje się idealnie - dobrze trzyma, a co ważne po wyschnięciu robi się bezbarwny :)

      Usuń
  19. Piękny, troszkę smutny, może przygnębiony, ale nadal piękny!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. przepiękny anioł, musiałaś w niego włożyć dużo pracy, ale było warto! efekt fantastyczny! :) dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  21. quilingowe paseczki cudownie wyglądaja jako skrzydła, efekt super:)

    OdpowiedzUsuń
  22. ach katarzyno!!w quillingu jesteś mistrzynią,bardzo się cieszę ze zrobiłaś skrzydełka bo sobie podpatrzę jak będę robiła,bo w ogóle nie miałam koncepcji jak je zrobić,a nie mogę się jakoś zebrać w sobie by to zrobić a termin goni bo już 20 stycznia!!włosy sa rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super! Jak Ty to robisz, ze w ogle kleju nie widac? Jakies rady mistrzyni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam Magica, on jak wyschnie to robi się bezbarwny :) a dodatkowo nakładam go na brzegi pasków wykałaczką żeby nie było go za dużo :)

      Usuń
  24. Naprawdę piękny! Przede wszystkim wspaniale uchwyciłaś kształt postaci jednym jakże pewnym "pociągnięciem" :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  25. Kasiu, to majstersztyk... cudo na d cudami... Jesteś Wielka!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow! Jestem pod ogromnym wrażeniem!Obraz jest Cuuuudowny!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Kasiu stworzyłaś dzieło sztuki, obraz jest śliczny, jest to pierwszy taki obraz jaki widziałam zrobioną tą metodą a pokazujący twarz, ciało...nie sądziłam, że można z paseczków takie CUDO zrobić:) Jesteś Wielka!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Obraz jest piękny, cudnie prezentuje się ten aniołek na niebieskim tle - jest tak delikatny, niewinny... Podziwiam Twój talent i trzymam kciuki za wygraną:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniała praca! Efekt jest niesamowity!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft-Szafy :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Niesamowite, zawsze zastanawiałam się jak się przykleja takie paski

    OdpowiedzUsuń
  31. Katarzyno!!quilling to jest dla mnie ogromne wyzwanie!!teraz jak już zaczęłam to widzę ile przy tym jest pracy i cierpliwości a zaznaczam ze dopiero zaczęłam!!anielskie niekoniecznie ale herb "kolejorza poznańskiego" robię ze skrzydłami.Nie wiem czy mi się uda to zrobić bo tracę cierpliwość...przy tym jest mnóstwo pracy precyzyjnej!!więc chylę czoła nad Twoimi pracami:D

    OdpowiedzUsuń
  32. WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Robię sobie troche w quillingu , ale widze , że trzeba sie zabrac na poważnie do roboty, bo takie arcydzieła są niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
  33. Niesamowita praca. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Craft-Szafy.

    OdpowiedzUsuń
  34. Fantastyczny anioł, robi niesamowite wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  35. łaaał - widać mnóstwo pracy włożone, ale Anioł wart był każdej minuty! dziękuję za udział w wyzwaniu C-Sz

    OdpowiedzUsuń
  36. też chciałam się zgłosić do anielskiego wyzwania... Teraz cieszę się, że tego nie zrobiłam... NIC nie może się równać z Twoim ANIOŁEM...
    Jest przepiękny... nagle uświadomiłam sobie, że nawet moje słownictwo jest zbyt małe aby opisać jego piękno...i nawet kiepskie światło nie jest w stanie mu tego piękna odebrać...

    OdpowiedzUsuń
  37. Niesamowity!!!! Piękny, piękny i jeszcze raz piękny!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Przecudowny anioł!! jest pod ogromnym wrażeniem!:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. Anioł wyszedł naprawdę wspaniale i jest bardzo 'aniołowaty'. Szalenie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Twojego Anioła miałam skomentować wcześniej...ale...lepiej późno niż wcale. Anioł jest prześliczny, widzę, że zrobiony naprawdę z sercem - prawdziwe dzieło :) Kasiu, nie wiem czy są już wyniki tego wyzwania na które zgłosiłaś pracę, ale jeśli go nie wygrałaś to ja protestuję!

    OdpowiedzUsuń
  41. Anioł jest niesamowity. Pewnie sidziałaś nad nim wiele godzin, ale opłacało się. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń