niedziela, 30 grudnia 2012

Wyniki Candy

Dziękuję wszystkim, którzy zapisali się na candy - nie spodziewałam się aż tylu chętnych. Cieszę się tym bardziej bo mogłam dzięki temu odwiedzić całą masę ciekawych blogów, a dodatkowo liczba moich obserwatorów przekroczyła 200 osób. Dziękuję!

Nie trzymając Was dłużej w niepewności przechodzimy do losowania.

Każda z zapisanych osób otrzymała jeden los. Dodatkowo te, które są również moimi obserwatorami otrzymały jeden dodatkowy los.

Na początku Smerfy grzecznie obradowały kto ma wylosować zwycięzce


Chwilę później mniej grzecznie się kłóciły



Do akcji musiał wkroczyć Papa Smerf


Zaproponował, że on jako najstarszy Smerf (ma już jakieś 542 lata) dokona losowania, a reszta Smerfów zasiądzie w Komisji nadzorującej jego przebieg. Tak też się stało:


Nastąpiło sprawdzenie losów



Następnie Komisja Nadzorująca podkreśliła, że dla prawidłowego przebiegu losowania Papa Smerf powinien mieć zasłonięte oczy. Tutaj Papa Smerf nieco się oburzył: "O Wielki Smerfie!!! Ja miałbym podglądać?". Jak widać niżej trochę próbował:


Na szczęście Komisja czuwała i Papa Smerf rozpoczął losowanie z zasłoniętymi oczami:


Niby taki poważny i spokojny Smerf, a wpadł w istne szaleństwo losowania


I wylosował:


A oto wylosowana przez Papę Smerfa osóbka:


Ev (ZielonaKrówka)

Serdecznie gratuluję! :) prześlij mi proszę dane do wysyłki nagrody na: kasia23112511@wp.pl

A wszystkim dziękuję za wspólną zabawę!

30 komentarzy:

  1. Gratuluję :) I dziękuję za zabawę.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahaha! Nie dość, że wygrałam to jeszcze tak się ubawiłam przy oglądaniu relacji z losowania! Jeszcze nigdy żaden smerf mnie nie wylosował!
    Dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo emocjonujący przebieg losowania :)
    gratuluje zwycięzcy (szkoda ,że to nie ja:(), dzięki za super zabawę
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję i dziękuje za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję. Rewelacyjne losowanie. Zapraszam na moje candy http://uolinki.blogspot.com/2012/12/candy-u-olinki.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla Ev. Losowanie wywołało u mnie ogromne emocje :-))) Dziękuję za zabawę i pozdrawiam szanowną Komisję losującą i Organizatorkę zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Losowanie jedyne w swoim rodzaju ... serdecznie się uśmiałam :)))
    Gratulacje Ev !

    OdpowiedzUsuń
  8. Super losowanie, gratuluje zwyciężczyni

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł. Gratulacje i podziękowania za zabawę. =)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za zabawę. Ekipa losująca super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo podobało mi się losowanie...ale się uśmiałam....

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna zabawa , dziękuję !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha Ty i te Twoje smerfy! :D

    Krówce gratuluję serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. hahahahaha Twoje historie smerfowe są genialne, uwielbiam je :D od razu mi się buzia uśmiecha od ucha do ucha :D dziekuję za zabawę i gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tez dziękuję :D losowanie było świetne :D pozdrawiam ciepluchno :* I zyczę szczęśliwego nowego roku :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję i dziękuję za zabawę. Świetna fotorelacja z obrad smerfowej komisji.

    OdpowiedzUsuń
  17. Recenzja z losowania niesamowita!
    Nie dziw się ,że dużo chętnych, fajny blog, fajne fanty to sie zapisujemy!
    Gratuluję Ev, że ją Papa Smerf wylosował;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje Ev! Przesmerfna relacja :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję Ev! Świetna smerfna historyjka - trzyma czytelnika w napięciu:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzięki za świetną relację z losowania, gratulacje dla zwyciężczyni!

    Tobie w tym ostatnim dniu roku życzę aby ten kolejny rok dał Ci wiele radości
    pozdrawiam
    MZ

    OdpowiedzUsuń
  21. Niech Nowy Rok zabłyśnie kolorami tęczy i przyniesie niezapomniane chwile, niech dostarczy Ci wiele inspiracji do dalszego tworzenia. Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Moje gratulacje :))) A komisja losująca rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  23. ojejku, ale sie usmialam!!! dziekuje za zabawe,kolke w brzuchu ze smiechu, i pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje!!
    Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. ;-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń