poniedziałek, 24 grudnia 2012

Święta, święta

W tym roku wena świąteczna do mnie nie zawitała.
Gdzieś się przede mną schowała i znaleźć jej nie mogłam mimo że usilnie szukałam :-)
A że nie lubię robić nic na siłę poczyniłam tylko kilka kartek dla najbliższych.
A oto kilka z nich:














Wszystkie napisy od fantastycznej jolagg, a motyw gwiazdkowy na ostatniej kartce inspirowany tymi dziełami (również jolagg zresztą) ;-)

Zostało jeszcze kilka dni do zapisywania się na moje CANDY. Zapraszam!

A Wam wszystkim życzę dużo uśmiechu i radości każdego dnia! Magicznych  Świąt!

18 komentarzy:

  1. Ale pięknie, cudne papierki :) całusy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, szczególnie ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki... cudnych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wena bywa kapryśna,ale u Ciebie efekty są super! Szczególnie ostatnia karteczka piękna. A z okazji świąt Bożego Narodzenia życzę wiele radości, miłości i cudownego czasu w gronie najbliższych; nie tylko w te dni, ale na nadchodzący Nowy Rok:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne! Życzę zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia, spędzonych w miłej ,rodzinnej atmosferze oraz wszelkiej pomyślności w nadchodzącym Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo.. Ostatnia kartka podoba mi się najbardziej. Co tam wena, wycinanki i tak zrobią swoje! Super wyszło:)

    Wszystkiego dobrego na święta i po świętach też:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wcale tak mało tych kartek nie powstaje :) Zresztą - nie liczy się ilość ale jakość. A są piękne!

    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie są świetne:) Mi do gustu przypadła najbardziej ta z bombeczką.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej jak one mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne karteczki! Jestem pod wrażeniem proporca z poprzedniego postu, jest super!! Dziękuję za miłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne kartki zrobiłaś, szczególnie podoba mi się ta pierwsza z pieskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudne ! :)
    Po prostu rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prowadzisz super bloga! Yay, jeszcze tu wpadnę<3

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystkie tak samo fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń