poniedziałek, 10 grudnia 2012

Rocznicowa

Czasami wydaję mi się, że prostota sprawdza się najlepiej. Innym razem z szeroko otwartymi oczami oglądam prace pełne detali i elementów. Problem pojawia się gdy mam konkretne zamówienie, ale niewiele wytycznych. Nie wiem wówczas, którą opcję wybrać. W przypadku tej kartki postawiłam na niewiele elementów i prostą kompozycję. Wiem, że zamawiającej się spodobała - a to dla mnie największa radość.





Dziękuję za wszystkie komentarze, które zostawiacie i przypominam o moim Candy. Miło mi, że już tyle osób się zapisało ;-) Witam także nowych obserwatorów!

PS. Etap zmian na blogu na razie dobiegł końca. Mam nadzieję, że nowy wygląd będzie szedł w parze z nową energią do tworzenia ;-) A za pomoc w przeprowadzeniu zmian dziękuję Małcinowi (ł zamierzone) - współpraca wyglądała mniej więcej tak, że ja marudziłam, a on był zmuszony tego słuchać :-)


24 komentarze:

  1. czasem mniej znaczy więcej...PIĘKNA:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uważam, że w prostocie siła i największa magia (:
    i Twoja kartka jak najbardziej mi się przez to podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna i dokładnie piękno tkwi w prostocie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, klasyczna kartka - taki styl ma zawsze swój urok i jest ponadczasowy :)
    Nowe odsłona bloga baaaaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam roze, a te sa po prostu idealneeeeeeeeee:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka, widać w niej miłość :)

    A blog śliczniutki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna!!! Podoba mi się kontrast pomiędzy kolorami i pomiędzy prostotą lewej strony a bogactwem prawej - świetne róże :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie, jaśniutko teraz :)
    A karteczka świetna! Ta kompozycja cała w czerwieni - coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna kartka! Na blogu jakoś pojaśniało - fajnie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bo to chyba zależy od "apatytu"...;) Czasami mamy nastrój na minimalizm, a zaraz chcemy przepychu... W końcu jesteśmy kobietami! ;)
    Pzdr:*

    OdpowiedzUsuń
  12. tez sie trzymam tej prawdy zyciowej, ze naprosciej jest najlepiej :) czasem, kiedy probuje godzinami kombinowac, to mi gorzej wychodzi niz gdybym chwile tylko na cos prostego poswiecila ;)

    Choc Makola o naszej kobiecosci tez madrze prawi :))
    Bardzo ladna kartka, zdjecia i oprawa

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliiczna! ♥
    Pozdrawiam ciepło:)) :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Dołączam do grona zachwyconych! Prostota tej kartki sprawia, że jest niesamowicie elegancka i wyjątkowo urzekająca :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna kartka. Różyczki jak prawdziwe, podziwiam zdolności!

    OdpowiedzUsuń
  16. Karteczka bardzo podoba mi się:) Różyczki wyglądają pięknie na półkole z serduszkowym brzegiem:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kreatywność górą :)

    Korzystając z okazji zapraszam na swoje CANDY. Może znajdziesz w tym coś dla siebie. Pozdrawiam.

    http://revi-art-hm.blogspot.com/2012/12/powitalne-candy.html

    -Marta

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne różyczki:) Podziwiam Twój talent:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawy pomysł! Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń