sobota, 15 grudnia 2012

Ramka do kompletu

Nie tak dawno pokazywałam Wam biało - czarne quillingowe pudełeczko. O tutaj.
Wspominałam, że mam zamiar stworzyć w tych samych kolorach ramkę, a więc zgodnie z zapowiedzią dziś chciałam zaprezentować Wam co z tego pomysłu wyszło.
("Smerfy" na zdjęciu wolały się nie ujawniać, dlatego jest ono - jak to zwykłam mawiać - "zakwadracikowane")




A tak prezentuje się tył ramki:


Ramkę zgłaszam na Wyzwanie na blogu Pomorskie Craftuje: Żyj kolorowo! #5 Black&White


A teraz wracam do czytania jakże zajmującej książki prof. R. Skarzyńskiego: Podstawowy dylemat politologii: dyscyplina nauki czy potoczna wiedza o społeczeństwie
:-)

19 komentarzy:

  1. fiu fiu, misterna robota!:) potoczna wiedz o spoleczenstwei..podoba mi sie to:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty to jednak jesteś ostro zakręcona :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty to zakręcona dziewczyna jesteś :D Świetna jest ta ramka!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ramka i jakie piękne wykończenie tyłu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna! Bardzo mnie zaskoczył ozdobny tył ramki - dopracowana w każdym szczególe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Stworzyłaś genialny komplet! Świetny klimat zwłaszcza dla minimalistów kolorystycznych! ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. To są zwinięty w rolki papier? Łaaaał, muszę się na coś takiego zmobilizować bo jest przecudne (ramka jednak rzuca na kolana :D )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;-) tak, to zwinięte paski papieru ;-)

      Usuń
  8. Na jednym oddechu przeleciałam cały blog. Nie jestem zbyt gorącą wielbicielką scrapu. Z kolei quilling się podoba. Masz fantastyczne wyczucie w łączeniu tych technik. Tworzysz zachwycające rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ramka śliczna i bardzo solidnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo pracochłonna ramka. Podziwiam za cierpliwość!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka piękna ramka, byłabyś bardzo zła jakbym zrobiła sobie podobną? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam nic przeciwko żebyś sobie taką zrobiła ;-)

      Usuń