sobota, 29 grudnia 2012

Pudełko na portfel

Jeszcze przed świętami dostałam zadanie wykonania  męskiego pudełka na portfel. Skoro już po świętach i prezenty spod choinki wyciągnięte, to mogę je Wam pokazać ;-)
Wyszło tak:




Wczoraj zakończyły się zapisy na moje Candy. Teraz mam w domu wojnę smerfową - każdy z nich chce dostąpić zaszczytu losowania zwycięzcy. Nie martwcie się jednak - jakoś je pogodzę i jutro okaże się do kogo powędruje przygotowana już paczuszka ;-)

PS. Zapraszam również do zajrzenia i rozgoszczenia się na moim drugim blogu, na którym znajdziecie recenzje książek. Klik!


12 komentarzy:

  1. Śliczne pudełko ^^ Na pewno osoba która to dostała bardzo się ucieszyła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne pudełko, takie na biurko.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny pomysł :D czekam niecierpliwie na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pudełeczko:) Ślicznie dobrane kolory:) Pozdrawiam i również nie mogę doczekać się ogłoszenia wyników Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda jak pudełko-szachownica na szachy - świetny motyw, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się - taki męski!!
    zajrzałam na Twój drugi blog i bardzo interesująco opisujesz książki, tym bardziej, że sama uwielbiam czytać, ale akurat przedstawione książki nie są dla mnie, poczekam na inne propozycje
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. eleganckie i bardzo męskie ;) świetnie wyszło !

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ladne pudelko, zauroczyl mnie ten znak zapytania, poteguje ciekawosc cooo jeeest w sroodkuuu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo eleganckie, jest naprawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jest świetne!!idealne męskie papiery;)

    OdpowiedzUsuń