czwartek, 6 grudnia 2012

Jesienna kartka i odrobina zmian

Na początek kilka słów o zmianach, które zachodzą/zajdą na moim blogu ;-)
Co chyba najważniejsze postanowiłam zmienić jego nazwę. Od dłuższego już czasu poruszam się w swoich pracach nie tylko w obrębie quillingu, ale także w innych technikach. Chciałabym więc, aby nazwa nieco szerzej obejmowała to, co Wam tutaj pokazuję ;-) Do quillingu na pewno nie raz będę powracała, bo to od niego wszystko się zaczęło.

W samym wyglądzie bloga również zajdzie kilka zmian. Narazie wszystko jest na etapie próbowania różnych rozwiązań. Mam nadzieję, że po wszystkich planowanych ulepszeniach będzie nie tylko jaśniej, bardziej optymistycznie, ale przede wszystkim przejrzyściej.

Mam cichą nadzieję, że efekt końcowy (już niedługo!) się Wam spodoba :-)

~~*~~

Mimo, że świąteczna atmosfera zagościła na dobre u wielu z Was, ja rękami i nogami opieram się przed świątecznym kartkowaniem. Chyba nic nie poradzę, że bożonarodzeniowej weny u mnie brak.

Dlatego dziś totalnie jesiennie - kartka z parasolem.






A chyba trochę na przekór temu, że klimatu świąt nie czuję, przez chwilę stałam się Mikołajem :-)

19 komentarzy:

  1. Wow! Tak sobie patrzę, co to za K-art? :D
    Dopiero jak spojrzałam na nick to wiedziałam :D
    Kartka świetna :)
    Ps. Póki co Twój blog nie mieści mi się w ramach mojego ekranu (10 cali) :D
    Przesyłam buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wcześniej normalnie się mieścił ? :-) Ogólnie to średnio się znam, mój ma chyba 15 cali i tak jak szerokości ustawiłam to było ok :P ale to jeszcze nie koniec zmian więc może go odrobinę ścieśnię :D

      Usuń
  2. Kartka świetna ;)
    Ja też od jakiegoś czasu myślę o zmianie, ale na nie mam pomysłu jak chcę, żeby było po zmianie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana wciąż nie wiem jak dostać się na Twojego bloga, jeśli możesz podaj mi jego adres ;-)

      Usuń
  3. Jak miło zobaczyć na blogu coś innego niż za oknem :) Teraz bardzo brakuje niezimowych karteczek. Parasol cudny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajna karteczka, lubię takie jesienno-deszczowe klimaty :)
    Jaki śliczny dzieciaczek odbiera prezent!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Timon :P Spryciarz od razu wiedział, że to dla niego jak tylko Mikołaj wyciągnął prezent ;-)

      Usuń
  5. Piękna jesienna karteczka! W końcu w kalendarzu mamy jeszcze jesień! A nawiasem -(Ładny z Ciebie Mikołaj!).

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna karteczka i piękny tekst na niej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna jesienna praca;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. nagłówek jest genialny :) bardzo mi się podoba nowa odsłona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie się zrobiło u Ciebie, karteczka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna karteczka! Pięknie wyglądają listki i parasolka:) Blog w nowej odsłonie bardzo podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna kartka :) parasol wygląda naprawdę ładnie :)i ten napis... pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartka świetna :) Lubię takie nastroje... I fajny napis do tego.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja trafiłam do Ciebie poprzez quilling więc już zawsze będziesz się mi z nim kojarzyć... ale jak widać "skazane jesteśmy na siebie" bo co rusz szukając inspiracji i tak... trafiam na Ciebie ;-)))
    Jesienna kartka cudna - tekst na niej wywołała u mnie nostalgiczny uśmiech ;-)))
    Szukam właśnie natchnienia na jesienne kartkowanie bo świątecznie to dzieje się już u mnie (niestety) od prawie miesiąca ;-)))
    Pozdrawiam cieplutko imienniczko ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ostatnio tęskni mi się za quillingiem i może w weekend coś pokręcę :) Już świątecznie? Ja nawet jeszcze świętach nie myślałam :)

      Usuń