wtorek, 13 listopada 2012

White Lady

White Lady jest efektem bezsenności. Wprawdzie nie tworzyłam jej w nocy, ale pomysł na nią przyszedł mi do głowy mniej więcej między godziną 2 a 3.
Zresztą ja już chyba tak mam, że w nocy najwięcej myśli, przemyśleń i pomysłów błąka mi się po głowie.

A rano (tu pewnie pojawi się powątpiewanie wśród tych, którzy wiedzą jakim jestem nieuleczalnym śpiochem, więc uściślę - przed 12), zamiast zająć się zaplanowanymi notatkami itp. zabrałam się za obraz.

Zaczęło się tak:


A skończyło tak:






PS. Dziękuję z całego serducha za wszystkie przemiłe komentarze :-) Każdy z nich to ogromna radość!

37 komentarzy:

  1. Śliczne... Strasznie mi się podoba Twoja White Lady. Z jednej strony wygląda jak grafika, a z drugiej jest taka przestrzenna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi takze bardzo sie podoba:D:D:D brava!! :D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. genialna jest! Cudownie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  4. myśli nieuczesane ;) dla mnie super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja kreatywność jest porażająca :D
    Uwielbiam tu zaglądać, bo zawsze coś mnie zaskakuje - cudowny obraz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod ogromnym wrażeniem, obraz jest wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śeitna ta biała dama!
    Zapraszam do zabawy i po "Liebster Blog Award" mój adres:megavon29@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś niesamowita!!! Przepiękna i oryginalna praca!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pełna podziwu !! Dama jest Fantastyczna !!

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW! Ta pani jest cudowna!
    Gdy mi się w bloggerze wyświetlił pierwszy obrazek, pomyślałam: O ciekawe, może też takie zrobię? Ale to co zobaczyłam, przerosło moje oczekiwania. Jednak nie zrobię :) Gratuluje talentu i pomysłowości!

    OdpowiedzUsuń
  11. Też bym chciała mieć takie pomysły w nocy :)
    Super jest !

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś świetna w tym co robisz. obraz jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  13. REWELACJA!!! COŚ WSPANIAŁEGO!!! Podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale Ty to jeeeeesteś!
    Kocham Cię za cierpliwość i niesamowitą oryginalność :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jak widać najlepsze pomysły przychodzą nocą :) cudeńko

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem pod ogromnym wrażeniem!
    robisz cuda!

    OdpowiedzUsuń
  17. woow -cudowne ;)
    zapraszam po wyróżnienie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyskakuje mi, że profil niedostępny :-) mogłabyś podać mi adres swojego bloga? :-)

      Usuń
  18. Ty jak juz coś pokażesz, to normalnie czapki z głów!!! SUPER i PIĘKNE!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nieustannie mnie zachwycasz!

    OdpowiedzUsuń
  20. WOW, niesamowite!!! Dla mnie to jest niepojęte jak można takie dzieła tworzyć z samych tylko paseczków papieru ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. kaśka szalejesz~!!:)genialne,dziękuje Ci bardzo za wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. WoW! Fenomenalne! Gratuluje talentu i pomysłowości! Napatrzeć się nie mogę!

    OdpowiedzUsuń
  23. REWELACJA!
    Wiesz ze mam tak samo w nocy. Jak mnie najdzie nocna wena to nici ze snu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. jak tu nie skomentować jak takie cudo zrobiłaś. wow

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudna!!!!
    oniemiałam z wrażenia....
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wooow, jestem pod wrażeniem!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Niesamowita wizja! Ty jesteś niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  28. czekam na wiecej takich. I tez z etapami pracy, fascynujce. I zachecajace, sama sie przymierzam w koncu do czegos takiego...

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem pod mega ogromnym wrażeniem!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow, niesamowity efekt:) Podziwiam Twój talent:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Ojeju! Jakie to piękne! Aż dech zaparło...

    OdpowiedzUsuń
  32. Po raz drugi dzisiaj odjęło mi mowę...
    Ja też jestem nocnym markiem ale... mnie nie chcą przychodzić tak genialne projekty do głowy... Może to kwestia... klimatu?? ;-)))

    OdpowiedzUsuń