poniedziałek, 5 listopada 2012

Rasta pudełko

Dzisiaj totalnie quillingowo :-)
Pudełeczko stworzone ze zwiniętych pasków papieru. 
W stylu, który lubi obdarowana osoba.






 To nie ostatnie takie pudełeczko, które poczyniłam ;-) kolejne pokaże Wam następnym razem.

Zgłaszam je na:
-Geometryczne wyzwanie Silesian Craft (kształt pudełka to prostokąt, kół jest cała masa, a owalne są dolne płatki kwiatka :-))

PS. Kiedyś, gdy dopiero zaczynałam swoją przygodę z quillingiem, poszukując ciekawych prac natknęłam się na  takie oto pudełeczko

To ono było inspiracją do stworzenia własnej wersji ;-)

37 komentarzy:

  1. Przepiękne i bardzo pracochłonne pudelko

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł! Jako rozmiłowana z Marley'u nie mogę się napatrzeć i nazazdrościć posiadaczce owego cuda :D

    OdpowiedzUsuń
  3. pudełeczko jest genialne :) musiało kosztować naprawdę sporo pracy :) ale warto

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł i piękne wykonanie! Dziękujemy za zgłoszenie do wyzwania na blogu DecoKreacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne!
    Niesamowicie misterna praca!
    Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to się nakręciłaś :)... świetne jest.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj zakręcone to pudełeczko :) naprawdę śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O Boziu ile zwijania :D
    Ty to jesteś mistrzynią moją w zwijaniu - najpierw tamto cudne serce, a teraz to pudełeczko :) Meeeega :D

    OdpowiedzUsuń
  9. lubie te pudełeczka:) sama kiedyś zrobiłam takie dwukolorowe, ale ktoś je dostał, a zdjęc nie umiem znaleźć;/. Ale straaasznie pochłaniają dużo czasu:D zwłaszcza dla początkujacych:). A widzę, że to nowe pudełeczko robiłaś z grubszego papieru?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kartki z bloku technicznego :) i faktycznie jest przy takich pudełeczkach sporo zabawy :P

      Usuń
    2. moje pierwsze pudełeczko, które raczej było takim probnym, wyszło strasznie krzywe:D, ale z daleka prezentowało się godnie, a z ciekawości - ile czasu Ci to pudeleczko zajęło? Mi jako początkującej chyba z 6 godzin - odmierzanie wycinanie paskow + krecenie, klejenie i tracenie cierpliwości:D:) Tylko moje bylo chyba ciut mniejsze

      Usuń
    3. Ja miałam o tyle ułatwione zadanie, że paski ciachałam niszczarką, to mi pozwoliło sporo czasu zaoszczędzić :) a pudełeczko nie jest duże 8x6x6 mniej wiecej ;-) nie pamietam dokladnie,ale udało mi się je zrobić w jeden wieczór :-)

      Usuń
  10. Świetne ;) ależ Ty musisz mieć cierpliwość do tych ślimaczków ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne!!!
    Jestem ciekawa jak to wszystko się trzyma:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacja i pięknie wykończone wieczko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bajecznie kolorowe i pozytywnie zakęcone:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na cygara? ;) Piekielnie dobra robota!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. No i mamy wiosnę w pełni. Super pudełeczko i świetny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  16. kaaaaaawał dobrej roboty:)dobre jest hehe:P

    OdpowiedzUsuń
  17. wow! ale to ładne! Zapraszam na candy http://zakatekniezwyklychpomyslow.blogspot.com/2012/11/candy-po-raz-pierwszy.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjny pomysł i ciekawe wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pudeleczko zachwycajace!! Zawsze podziwiam "quilingowcow" za cierpliwość i precyzję:)) pozdrawiam i dziekuje za komentarze pozostawione u mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna robota! Kolory ,i całość piękne!

    OdpowiedzUsuń
  21. WOw, robi wrażenie! Sporo się "nakulałaś" ;) Nawet nie przypuszczałam, że można z samych kółeczek zrobić coś przestrzennego.

    OdpowiedzUsuń
  22. wow piękne pudełeczka...podziwiam Twoje prace...są bardzo pracochłonne:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny pomysł i bardzo pracochłonne wykonanie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu i pozdrawiam ciepło- Novinka DT DecoKreacje

    OdpowiedzUsuń
  24. ale oryginalne! barrrrdzo fajny pomysl!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pudelko takie kolorowe a cala strona...prawie czarnaaa:(

      Usuń
    2. Już od dłuższego czasu zbieram się do zmiany wyglądu bloga i jakoś zebrać się nie mogę ;-) ale na pewno za jakiś czas będzie tu zdecydowanie jaśniej :-)

      Usuń
  25. Niesamowite, musiałaś się niezywkle przy tym napracować, tak pieczołowicie pozwijane! Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu DecoKreacji.

    OdpowiedzUsuń