piątek, 16 listopada 2012

Liebster blog Award

Otrzymałam ostatnio bardzo miłe wyróżnienie od Magdy.

I mała aktualizacja - wyróżnienie otrzymałam także od DorisMargot

Dziękuję Wam bardzo za docenienie mojego bloga! ;-)


Zasadą wyróżnienia Liebster Blog jest udzielenie odpowiedzi na 11 pytań zadanych przez blogowiczkę od której nominacja pochodzi i wskazanie innych do wyróżnienia.

Najpierw więc odpowiadam na Magdowe pytania:

1. Biały czy czarny? czarny
2. Samochód czy rower? rower
3. Słony czy słodki? oczywiście słodki :-)
4. Herbata czy kawa? herbata
5. Minimalizm czy barok?  minimalizm
6. Kuchnia otwarta czy zamknięta? zamknięta
7. Morze czy góry? morze
8. Miasto czy wieś? miasto
 9. Spodnie czy sukienka? spodnie
10.Banan czy truskawka? truskawka
11.Drewno czy szkło? drewno


Odpowiedzi na Dorisowe pytania:


1.W niedzielę długi spacer, czy zakupy w markecie? długi spacer
2.Ulubione czasopismo? Nie mam, chyba jednak wolę książki ;-)
3.Wolny czas wolisz spędzać w samotności, czy w towarzystwie? To zależy od nastroju - raz tak, raz tak 
4.Ulubione "coś słodkiego" Pączek z bitą śmietaną - mniam!
 5.Kolacja w domu przy świecach czy w restauracji? Zdecydowanie w domu
6.Jakie zwierzę lubisz najbardziej? Kociaki, piechy...(lubię większość zwierzaków)
7.Taniec czy aerobik? Taniec
8.Kwiaty cięte czy w doniczce? W doniczce
9.Opera czy disco polo? Opera
10.Grudzień czy maj? Maj
11.Co sprawia Ci przyjemność? Wiele rzeczy,  ale pierwsza, która przyszła mi na myśl to stworzenie czegoś i świadomość, że obdarowana osoba dzięku temu się uśmiechnie

Odpowiedzi na Margotowe pytania:


1.Kawa czy Herbata? herbata (czekolada do picia)
2.Warzywa czy mięsko? warzywa (owoce-banany)
3. Supermarket czy osiedlowy sklepik? osiedlowy sklepik (galeria)
4.Kino czy teatr? kino (cyrk)
5. Pizza czy kebab? pizza (frytki)
6. Na elegancko czy na luzie? na luzie (nago)
7. Szpilki czy balerinki? balerinki (gumowce)
8.Wakacje w Polsce czy ciepłe kraje? W Polsce (Antarktyda)
9.Tradycyjnie czy nowocześnie? nowocześnie (standardowo)
10.Kuchnia domowa czy jedzenie na wynos? kuchnia domowa ( tu zgodził się ze mną)
11.Płaszcz czy kurtka? płaszcz  (strój Mikołaja)


PS. Mój M. koniecznie za mnie chciał odpowiadać (to w nawiasie to jego "genialne" odpowiedzi :P)


Z nominacjami zawsze mam problem - tyle jest godnych polecenia blogów, że ciężko mi wybrać kilka konkretnych. Ale żeby się nie wyłamywać z zabawy, nominuję te:


1. Mały Os Crafts
2. Angi
3. Annikowo
4.Art-Katy
5.Paseczkowa
6.Eve_is_scrapping

Jeśli dziewczyny będziecie miały ochotę dołączyć się do zabawy - oto moje pytania:

1. Najbardziej inspirujący cytat?
2. Ulubiona bajka z dzieciństwa?
3. Ostatnio przeczytana książka?
4. Kolor, którego nie znosisz?
5. Rzecz, którą zawsze nosisz przy sobie?
6. Potrawa, której nigdy byś nie zjadła?
7. Ulubiona liczba?
8. Twoja reakcja gdybyś spotkała ufoludka?
9. Godny polecenia film?
10. Garderoba pełna ubrań czy pokój pełen książek?
11. Co zawsze powoduje, że się uśmiechasz?

Tyle ode mnie. Jeszcze raz dziękuję Magdzie , DorisMargot za wyróżnienie. Swoją drogą taka zabawa to dobry sposób żeby dowiedzieć się o innych czegoś więcej :-)

PS.
J. gdybyś mogła podaj mi adres swojego bloga. Przez profil dostać  się nie mogę bo wyskakuje mi, że niedostępny :-)

8 komentarzy:

  1. Jaaaaa:) Dzięki, jest mi niezmiernie miło:D Bawić się nie będę, ale dziękuję pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, gratuluję wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :)
    Pozwól, że odpowiem Tobie tutaj:
    1. "Dobrze widzi się tylko sercem. Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu" :)
    2. Dużo ich było, ale uwielbiam "zakochany kundel"
    3. O matulu! Kiedy to było! Szczerze mówiąc nie pamiętam... hmm... "Okaleczona" - tą książkę pamiętam jako ostatnią ;)
    4. Raczej nie ma takiego, którego nie znoszę :)
    5. Pierścionek zaręczynowy :)
    6. Ślimaki, żaby i takie tam inne obślizgłe :D
    7. Nie mam :)
    8. Najpierw bym się chyba wystraszyła, a potem starała się zaprzyjaźnić, może zabrałby mnie na wycieczkę w kosmos :D
    9. Ostatnio obejrzałam "La cara oculta" i mi się podobał, więc polecam :)
    10. Chyba garderoba pełna ubrań, bo ostatnio mam mały zastój w ciuszkach - ale w tej garderobie stałby jeden regał z książkami :)
    11. Wygłupy mojego psa.

    Buziaki wielkie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za przyłączenie się do zabawy i odpowiedzi:-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyróżnienia i dziękuję za wyróżnienie mojej osoby. Może się skuszę na odpowiedzi w najbliższym czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Często zaglądam na ten blog - gratuluję pomysłowości i wykonywanych arcydzieł- zapraszam do siebie http://kreatywnastronazycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń