niedziela, 18 listopada 2012

Konik - z drzewa koń na biegunach

No dobrze, może nie z drzewa, a z papieru, ale jednak konik :-)

Kartka powstała dla pewnego chłopca z okazji pierwszych urodzin, a motyw konia na biegunach jest ściśle związany z prezentem, który miał otrzymać.


Tworząc konika wzorowałam się na tym rysunku ;-)








Z racji tego, że kartka jest dosyć przestrzenna, powstało do niej pudełko:




Koń na biegunach  kojarzy mi się z dzieciństwem ( do tej pory pamiętam swojego) i dlatego kartkę zgłaszam na Wyzwanie II DeaArt - Dzieciaki górą!

28 komentarzy:

  1. Wiem, powtarzam się, ale jedyne co mi przychodzi do głowy: prześliczna i przesłodka:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna karteczka... dziękuję za udział w zabawie DeaArt

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna! Bardzo ładnie wyszły te poszarpania i konik cudny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała kartka, bardzo mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny, uroczy komplet:)
    Dziękuję za udział w zabawie DeaArt:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny komplecik! Fajnie dobrałaś kolory i extra Ci wyszły postarzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo uroczy komplecik :)) Dziękuje za udział w wyzwaniu DeaArt

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny konik!!! Jak go zrobilas? Cala karteczka jest swietna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzorowałam się na gotowym obrazku - poszczególne części podkleiłam kosteczkami 3d i już ;-)

      Usuń
  9. Śliczna karteczka z cudnym konikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodziak!!! Fajny ten konik, karteczka śliczna, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba będziesz miała znowu mały problem z wybraniem blogów, bo ja też cię wyróżniam i proszę odbierz wyróżnienie o tu http://handmadebydoris.blogspot.com/2012/11/zostaam-wyrozniona.html
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. prześliczna...bardzo podobają mi się te baloniki :) dziękuję za odwiedziny i miłe słowo,serdecznie pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyszło. Uwielbiam koniki na biegunach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna karteczka i dziekuje za udzial w candy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna karteczka, a konik przeuroczy;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kasiu wiem, że już zostałaś wyróżniona...ja również chciałam Cię wyróżnić...http://margot-craftcorner.blogspot.co.uk/2012/11/wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocze i zabawne :) Super dodatek do prezentu!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna karteczka, a już quillingowe rzeczy, które robisz to po prostu majstersztyk!:) Dziękuję za wizyty na moim blogu i komentarze. Miło wiedzieć, że w Zielonej Górze jest tyle crafterek;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna jest ta kartka, a konik naprawdę uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna. Koloroystycznie bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna karteczka, ciekawie skomponowana i radosna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczna kartka, a konik słodki :)

    OdpowiedzUsuń