wtorek, 27 listopada 2012

Czas na Candy!

Powodów mogłabym wymienić mnóstwo, ale tym razem candy niech będzie podziękowaniem za to, że jesteście, zaglądacie, komentujecie, a także niejednokrotnie inspirujecie mnie swoimi pracami. Aż chce się tworzyć!

Zasady:
1. Na swoim blogu/stronie umieść podlinkowany obrazek, który znajduje się poniżej (najlepiej na pasku bocznym)



2. Zostaw komentarz pod tym postem wyrażający chęć uczestnictwa w zabawie
3. Jeśli jesteś moim obserwatorem zostaw drugi komentarz
4. Czas trwania candy: 27.11- 28.12

Jeśli nie posiadasz bloga/strony w komentarzu zostaw swój mail (wiem, że zaglądają do mnie także bezblogowe duszyczki)

To tyle zasad teraz słów kilka o nagrodzie :-)
Do przygarnięcia papiery (różne wymiary od 30x30 do 15x15), trochę ścinków, serwetki, kostki 3D, sporo różnych scrapków, a także trochę niespodziewajkowych rzeczy nie ujętych na zdjęciu ;-)
 



147 komentarzy:

  1. Pierwsza :) chociaż wiem że pierwszy raczej nie ma szans ale .... może się uda. A prace cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A podglądam Cię od dłuższego czasu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam :) chcę wziąć udział w candy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z przyjemnością dołączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A podglądam Cię już dość długo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A podziwiam już od dawna :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie dołączę do zabawy :)
    Zapraszam również do mnie na słodkości
    http://roznosci-vivien.blogspot.com/2012/11/swiateczne-sodkosci.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Z miła chęcią dołączam się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwatorem tego bloga jestem już od pewnego czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooooo, ja się piszę :) Same słodkości ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepuszcze takiej okazji! Chetnie wezme udzial w slodkiej zabawie!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dopisuje sie ponownie - bo oberwatorem jestem juz od jakiegos czasu :) A raczej podgladaczem ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej kochana :) to i ja się z chęcią zapisuję, nie mogłabym sobie odpuścić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję od dawna więc zostawiam drugi komentarz :)
    Przesyłam buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I zapraszam na candy do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja także się zapisuję :)
    http://tajemnicza18.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. obserwuję już od dawna :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z wielką przyjemnością zapisuję się do zabawy :)
    Z blogiem jeszcze nie ruszyłam także zostawiam maila: sajdeczka@wp.pl
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. takim słodyczom nie można powiedzieć nie :) zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  20. obserwuję już od pewnego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. To ja koniecznie się zgłaszam po te cuda!

    OdpowiedzUsuń
  22. I drugi komentarzyk też zostawiam, bo obserwuję już od jakiegoś czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Również się ustawiam po słodkości:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne Candy. Zapisuę się zchęcią:)

    OdpowiedzUsuń
  25. i ja takze sie zapisuje do kolejki :D bannerek wisi na fioridifantasia.blogspot.it w prawym pasku zabaw,
    obserwuje od dawna, i pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  26. aj, mialam napisac osobny komentarz jako obserwator :D hyhyhyhyhy z wrazenia zapomnialam :D buzka:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniałe Candy, bardzo chętnie wezmę udział w zabawie. Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://projektujetoiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Chętnie się zapiszę, a obserwuję już od dawna:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapisuję się również i obserwuję od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. fantastyczne candy, zgłaszam się! :)
    banerek na moim blogu w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Całkiem długa już ta kolejka urosła, ale ja też się dopiszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. i też jestem obserwatorką ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. obserwuję z chęcią, bo podziwiam Twój quilling!
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  34. Rozgoszczę się w kolejce i reklamuję tutaj:epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Zaobserwuję z zaciekawieniem dalsze poczynania!

    OdpowiedzUsuń
  36. witam, także chętnie się ustawiam po słodkoci:)
    http://pasjejustychy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. ja też chcę dostać takie przydasie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. z chęcią dołączę do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  39. Chętnie się zgłaszam justynka1286@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Na takie słodkości to i ja się z chęcią zapiszę:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ustawię się w kolejce po cukieraski. Banerek u mnie na blogu http://kwietniowakreatywnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Ustawiam się w kolejce do losowania. Banerek umieściłam w zakładce bloga. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. To ja , tak cichutko na końcu stoję :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja też chcę się zapisać na losowanie jeśli można.
    Pozdrawiam ignise@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Jak kolorowo i apetycznie. W kolejeczce się ustawiam i ciepłe pozdrowienia dla wielbicielki papieru z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blogger nie zapisał mi banera za pierwszym razem, ale już wszystko ok. Uff. ^^

      Usuń
  46. Oczywiście obserwuję i podziwiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  47. i ja chetnie staje w kolejczce moze dopisze mi szczecie w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Z przyjemnością stanę w tej długiej kolejce po słodkości ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Biorę udział super nagroda
    atena20@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. cukierki przesłodkie...
    fajnie było by wygrać...

    OdpowiedzUsuń
  51. Z wielką chęcią! :))
    http://jdarkhandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Chętnie przygarnę takie cukieraski :)

    OdpowiedzUsuń
  53. i ja też staję w kolejce http://ewelina-scrap.blogspot.com/ i zapraszam również do mnie na candy

    OdpowiedzUsuń
  54. Zgłaszam wielką chęć udziału w candy :)

    OdpowiedzUsuń
  55. A blog jest super, więc nie mogłabym nie zostać obserwatorem ;) Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Również dołączam się do "zabawy" :) A ponieważ dopiero zaczynam to zobaczymy jakie szczęście maja początkujący.
    Zapraszam do siebie. Banerek w bocznym pasku. U mnie póki co dość pusto,ale niedługo spieszę uzupełniać blog zdjęciami swoich prac.

    Zapraszam:
    http://revi-art-hm.blogspot.com/
    revi.art.hm@gmail.com

    -Marta

    OdpowiedzUsuń
  57. Również dodałam blog do obserwowanych. Mnie również będzie bardzo miło jeśli dodasz mój blog do obserwowanych - chyba, ze z czasem :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  58. biorę udział i obserwuję:)
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. Chętnie się ustawię w kolejeczce ;)
    Zapraszam http://kata-g.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. staję grzecznie w ogonku i mam cichutką nadzieję, że może szczęście się uśmiechnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam o banerku, ale już uzupełniłam :) (dopiero uczę się poruszać w blogowym świecie...)

      Usuń
  61. ustawiam sie na szarym koncu :(

    ale ponoc ostatni beda pierwszymi.. ;)
    baner tu: http://nibica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. oczywiście jako stały obserwator pozwolę sobie również na otrzymanie podwójnej szansy :D

    OdpowiedzUsuń
  63. ustawię się i ja w kolejce :-)
    info na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. obserwuję oczywiście :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  65. ojeje ile tu chetnych...no to ja też :)

    OdpowiedzUsuń
  66. bardzo chętnie biorę udział :)

    hand-megi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. O ja też się dopisuję do listy oczekujących na candy:)
    http://mojescrapy.blog.pl/2012/12/14/candy-u-k-art/

    OdpowiedzUsuń
  68. Zgłaszam się.
    ewelinajamrozik11@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. Jestem również obserwatorką.:)

    OdpowiedzUsuń
  70. Witam i jak mozna to z checia sie zapisze .Candy przesliczne jak i twoj blog.Pozdrawiam serdecznie
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. I jeszcze ja się zapisuję na takie cukieraski :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Bardzo ciekawe rzeczy tu pokazujesz :) Chętnie stanę po nie w kolejce. Banerek wisi na moje-niezapominajki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. kuszące candy - dołączam d licznej kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Jeszcze ja się dopiszę, bowiem chętna jestem;-))))

    OdpowiedzUsuń
  75. oczywiście że obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Z przyjemnością biorę udział w zabawie:) Jestem już obserwatorem i będę zaglądać tutaj częściej, gdyż tworzysz śliczne prace:) Pozdrawiam cieplutko
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. No to i ja poproszę. Tyle skarbów, jak się oprzeć?

    OdpowiedzUsuń
  78. nie posiadam bloga,( brak mi cierpliwości) ale z chęcią się zgłaszam, jeśli moge oczywiście :)
    efa_88@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  79. Rozpoczynam drugą setkę jeśli chodzi o listę chętnych, ale wcale się nie zrażam- piękne Candy!

    OdpowiedzUsuń
  80. Uch, ale tu ludzi. Może i ja się zmieszczę. Baner na uolinki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Poproszę też dopisać mnie:)
    Baner na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  82. Witam i zapisuje sie jak mozna po tak sliczne cukieraski.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  83. Kolejka, że ho ho ale muszę spróbować :)) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  84. Zapisuję się chociaż kolejka jest bardzo bardzo długa:). Może mi się uda.
    Baner na pasku bocznym http://17blondynka.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  85. Bardzo chętnie wezmę udział :) Pozdrawiam i życzę cudownych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  86. I ja się ustawiam w kolejce :) I przy okazji życzę Wszystkiego dobrego na nadchodzące Święta Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  87. zgłaszam się;d
    baner na: http://violettxq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. Zapisuję się:)
    dodałam baner na http://fraglesik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  90. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  91. i ja również się przyłącze :D

    OdpowiedzUsuń
  92. Ja też spróbuję szczęścia u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  93. Miło mi będzie podglądać Twoją twórczość:)

    OdpowiedzUsuń
  94. Pięknie tworzysz,staję do kolejki.

    OdpowiedzUsuń
  95. Przyłączam się do zabawy i grzecznie staję w długiej kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  96. Dołączam do grona obserwatorów. Na pewno będę tu zaglądać nawet po zakończeniu candy. Pozdrawiam Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  97. chętnie wezmę udział:)
    http://tocopodpowiadawyobraznia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  98. Z ogromna chęcią na cudne candy się zapisuje :D

    OdpowiedzUsuń
  99. I oczywiście z przyjemnością też poobserwuje :D
    Pozdrawiam.... Kinga
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  100. zgłaszam się
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  101. Dołączyłam też do "podglądaczy"

    OdpowiedzUsuń
  102. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  103. Zgłaszam się ;)
    asia_gebauer@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  104. Obserwuję jako asiaaa8
    asia_gebauer@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  105. Cudne rzeczy chcesz nam podarować, a przydasi nigdy dość :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  106. Obserwatorem też jestem :).

    OdpowiedzUsuń
  107. jeszcze mam troszkę czasu :)- ledwo zdążyłam, ale się zapisuję na te słodkości
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń