piątek, 30 listopada 2012

Biel i czerń ♥

Mam ogromną słabość do tych dwóch kolorów - uwielbiam ich połączenie. 

Przyznam się szczerze, że takie pudełko (biało-czarne) miałam zamiar stworzyć już ponad półtora roku temu. Ba! nawet zaczęłam, ale jakoś te początki porzuciłam i przeleżały na dnie szafy. Po ostatnich pudełkowych zmaganiach (tu i tu) postanowiłam wrócić do pomysłu i zaczęłam wszystko od początku.

Efekt końcowy prezentuje się tak :














Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam taką ilością zdjęć, ale nie mogłam się zdecydować, które pokazać ;-)

W planach mam jeszcze stworzenie ramki na zdjęcie do kompletu, więc niedługo pewnie znowu będziecie mieli okazję zobaczyć to samo zestawienie kolorystyczne :-)

Pudełko zgłaszam na Frezjowe wyzwanie na blogu Projekt Wagi Ciężkiej, gdzie należało stworzyć dwukolorową pracę. 

PS. Zapraszam na moje Candy! Klik!


36 komentarzy:

  1. Super pudełeczko, znakomicie połaczone kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam Cie za cierpliwośc, ja już bym dawno zwariowała :D

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW!! Podziwiam kunszt i cierpliwość! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Projektu Wagi Ciężkiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest piękne! Ze wszystkich pudełek, które u Ciebie widziałam to podoba mi się najbardziej - serce wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne :) ale pracy te Twoje pudełeczka to kosztują mnóstwo :) podziwiam
    czekam w takim razie na rameczkę

    OdpowiedzUsuń
  6. Biel i czerń to też mój ulubiony zestaw kolorystyczny:-) Piękna praca!

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie, Zestawienie bieli i czerni - super:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestes niesamowita! Wlepiam moje piekne oczeta w to cudo i zastanawiam sie jak Ty to wszystko polaczylas "do kupy"! Genialne!

    OdpowiedzUsuń
  9. wow!!!! jest cudowne!! podziwiam za cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaniemówiłam! Piękne pudełeczko :). Podziwiam precyzję wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne! Wiesz że jesteś mistrzynią pudełek qulingowych !

    OdpowiedzUsuń
  12. Pudełko prawdziwe cacuszko! podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O kurka! Ale czad! :D
    Śśświetne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow!! Robi wrażenie, świetne jest :)

    OdpowiedzUsuń
  15. woooow!!!!! woow mowie!!!!! przepiekne :D !!!!!!
    ale sie nakrecilas, ale efekt niesamowity!!!!
    dziekuje za udzial w moim wyzwaniu ProjektuWagiCiezkiej i pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps.czuje sie prawie dumna ze PWC zmobilizowal Cie do wykombinowania tego pudeleczka!!zwlaszcza ze czailas sie na niego poltora roku!!!!! suuper:D

      Usuń
  16. Eleganckie, piękne i niezwykle zakręcone :)Na pewno kosztowało Cię to mnóstwo pracy. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne pudełeczko! Pięknie wygląda! Dziękuję za odwiedzinki u mnie i pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolejne niesamowite pudełeczko, jestem pełna podziwu, toż to pracochłonne jest:)

    OdpowiedzUsuń
  19. niesamowite są Twoje pudełka, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Opadła mi szczęka i leży gdzieś na podłodze...

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniała. Gratuluje zwycięstwa w PWC. Należało się :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Podziwiam pudełeczko i ilość pracy jaką włożyłaś. Kiedyś, w dzieciństwie, bardzo lubiłam dropsy i właśnie z nimi kojarzą mi te stosiki papierowych zwojów.

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacja! Tyle pracy, ale efekt super!

    OdpowiedzUsuń
  24. o jeju normalnie zatkało mnie jest cudne !!!
    gratuluje zdolności i cierpliwości
    http://ewelina-scrap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale ciekawy pomysł! I ile trwało kręcenie tych krążków? :D Oj, mnie na to na pewno by nie starczyło :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę mi zajęło zrobienie tego pudełeczka (ok. 3-4 dni z tego co pamiętam) ;-)

      Usuń
  26. Jej czarno-białe super uwielbiam to połączenie kolorów:) Bardzo, by mi do mieszkania pasowało. Ale tyle pracy i cierpliwości, że ja bym się wykonania tego chyba nigdy nie podjęła:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Takiego projektu jeszcze nie widziałam, zaskakujący i widać, ze bardzo czasochłonny, ale efekt-super!
    pozdrawiam
    MZ

    OdpowiedzUsuń
  28. <3 <3 podziwiam, o quillingu potrzeba na prawe sprytnych rączek:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Urocze...
    nawet nie chcę myśleć ile godzin nad nim spędziłam...gdyż przyszła mi do głowy myśl o zrobieniu podobnego... a jak zacznę myśleć to od razy mnie się odechce ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wciąż i niezmiennie podoba wzbudza mój zachwyt... właśnie pochwaliłam się Twoim dziełem chłopakowi... zrobiło na nim dokładnie takie samo wrażenie ;-)))

      Usuń