poniedziałek, 22 października 2012

Zbożowe poczynania

Zdarzają mi się różne zamówienia. Tym razem miałam wykonać kartkę „ze zbożem”, nie znając okazji na jaką jest przeznaczona. Przyznam, że początkowo nie wiedziałam zupełnie jak się do tego zabrać. Postawiłam na dosyć neutralną kolorystykę, a w centralnym miejscu umieściłam kłos zboża.








Motyw z kwadracikami jest inspirowany cudnymi pracami  Nimuchy 

 A na koniec maleństwo znalezione w czeluściach dysku

  

A tak swoją drogą dobrze czasem mieć trochę bałaganu na komputerze – później w czasie porządkowania miliona folderów znajduję coś o czym zupełnie zapomniałam i radość jest większa :)

10 komentarzy:

  1. Świetne prace!!!
    Zrobiłam tylkjo jedną quillingową kartkę kiedyś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam quillingowanie :) Chociaż i u mnie ostatnio go mniej to staram się do niego czasami wracać bo można wyczarować naprawdę fajne rzeczy :)

      Usuń
  2. No, to nieźle wybrnęłaś z tym zbożem - wyszło świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne te kartki! :DD

    zapraszam na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu, naprawdę można było zaczerpnąć inspirację z tych scrapów?! Ja Ci, kochana, gratuluję wyobraźni :)
    Mi się bardzo podobają Twoje karteczki a zwłaszcza ta z kłosem; jest dostojna, wyważona.
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że można było :) wciąż je podziwiam bo są niezwykle oryginalne i mają w sobie to coś :)

      Usuń
  5. Ja lubię takie nietypowe zamówienia, kiedy nie wiadomo o co dokładnie chodzi. Piękne obie, odnalezione maleństwo cudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne! Extra ta z kłosem! Ciekawa jestem co to za okazja?

    OdpowiedzUsuń