niedziela, 28 października 2012

Cykamy zdjęcia


Czasami stworzenie czegoś zajmuje mi naprawdę sporo czasu. Przymierzam papiery, kombinuje z dodatkami, pięć razy na minutę zmieniam koncepcję. W przypadku tego exploding boxa było podobnie. Dodajmy do tego wszystkiego zmęczenie, które powodowało, że kilka razy głowa opadła mi na poduchę („zamknę oczy tylko na chwileczkę”). Mimo wszystko z efektu jestem zadowolona :-)


 Tym razem najpierw pokaże Wam co znalazło się w środku, bo to główny bohater tego pudełeczka. Był to upominek dla pewnego pasjonata fotografii.



A teraz reszta zdjęć. Uwaga będzie ich sporo :)







 Serdecznie zapraszam do obejrzenia fotografii tworzonych przez aktualnego właściciela pudełka



Exploding box ma wymiary ok. 8x8x8 cm i jako małą formę zgłaszam go na Wyzwanie Szuflady

30 komentarzy:

  1. po prostu idealny prezent dla pasjonata fotografii :) cudeńko

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem pod wrażeniem :) pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pomysłowa praca:) idealne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne, a aparat naprawdę genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna praca !! Genialny pomysł i precyzyjne wykonanie :) Brawo !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Praca niepowtarzalna a papiery świetne!
    Gratuluję i powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowity! Taki naprawdę męski i minimalistyczny, napatrzeć się nie mogę ;).

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny aparat! I super pudełko - kolory moje ulubione!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne,
    aparat bombowy, potrafisz na prawdę cuda wyczarować. Pudełeczko kolorytycznie cudo i pięknie komponuje się z czernią apartu, ale to co mnie zachwyciło chyba najbardziej to ozdobiony wierzch pudełeczka, kwadraty z efektem 3d, ułozone tak niesymetrycznie, dla mnie BOMBA.

    OdpowiedzUsuń
  10. haha dużo zdjęć:)) mam nadzieję, że u mnie nie zasypiasz jak wrzucam "dużo" zdjęć, choć ostatnio jetem na "odwyku" i ograniczam się:) A i piękne zdjęcia i ja lubię jak jest dużo zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aparat jest bombowy, a całość prezentuje się pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. woooooow,aparacik fantastyczny ;D;D;D; i jakie zoomy robi..:D:D:D:D
    a do tego widzialam ze ma mozliwosc podlaczenia z telefonem ;D;D
    hahahaha,pozdrawiam;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczny pomysł i wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantazja dla marzycieli, niepowtarzlny expoding box.

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wykonane..!! zdjęcia również bardzo dobre.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. genialny pomysł z tym Quillingowym aparatem!!świetnie zrobione Katarzyno!!:D obdarowany na pewno był mega zadowolony:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Aparat naprawdę wyszedł świetnie! Idealny prezent dla miłośnika fotografii (sama bym chciała taki dostać ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialna pamiątka. Wspaniały pomysł i wykonanie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. To jest po prostu obłędne!!! :O

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna praca. Aparat niesamowity.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu małej formy w Szufladzie i życzę powodzenia.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Aparat jest po prosu CZADOWY:)

    OdpowiedzUsuń