środa, 24 października 2012

Baker Street 221b

Dziś zapraszam Was na Baker Street 221b i spotkanie z pewnym genialnym detektywem. Sherlock Holmes to postać, którą pewnie wszyscy kojarzycie, a którą bardzo lubi bliska mi osoba.  Stworzyłam więc coś z nią związanego.  




Podstawowym błędem jest podawanie teorii, zanim uzyska się dane. Niepostrzeżenie zaczyna się dostosowywać fakty, by zgadzały się z teoriami, zamiast próbować stworzyć teorię, która byłaby zgodna z faktami.”
Sherlock Holmes








Gapa ze mnie. :) Zapomniałam dodać, że obraz powstał w oparciu o tabliczkę, która jak się pewnie domyślacie znajduje się w Londynie :)


Nie jest idealnie, ale obdarowanemu się podoba, a to najważniejsze  :-)

10 komentarzy:

  1. W pierwszym momencie pomyślałam, że to okładka książki o Sherlock'u. Świetna praca.

    OdpowiedzUsuń
  2. byłam w tym muzeum w marcu tego roku, malutkie, wąskie, ale pobyt tam wywołuje niesłychane emocje...:):):)
    cudowną prace stworzyłaś...

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna praca;D mam slabosc do tej postaci bo wcielil sie w nia Robert Downey Jr moj ulubiony aktor^^ i pomyslec ze o maly wlos widzialabym go na zywo...ale z winy mojego meza nici wyszly.....;F

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę, nie idealnie?! Nigdy nie dojdę do tego, jak Ty to zrobiłaś! Kartka jest super!!!
    :)
    Dziękuję za życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie się prezentuje.. NA ŻYWO oczywiście.. ;D idealnie się obraz wkomponował w wystrój mego pokoju.. - artyzm czystej postaci ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealna! Kocham Sherlock'a Holmes'a i kocham Twoją kartkę! A swoją drogą szczęściarze z tych co dostają Twoje kartki, bo widzę , że robisz je z rozmysłem, a nic nie cieszy bardziej jak coś, zrobione z myślą o nas i dla nas:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne! Czy to było cięte ręcznie czy niekoniecznie? Bo fascynują mnie te Twoje wycinanki :)
    PS. Na moim blogu śmiało pisz po polsku!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Literki były gotowe a Sherlocka wycinałam ręcznie (tzn. odrysowałam obrazek i ciachałam)

      ;-)

      Usuń